Sápadt légió
Az éjjeli köd hamar elérte a várost. Volt benne valami természetellenes. Nyúlós hideg csápjai beférkőztek a zárt ablakok spalettáin, nyughatatlan, sötét álmokat, baljós gondolatokat hozva a város lakóinak. Az állatok nyugtalanul fészkeltek vackaikon, az istállókban. Na, és a csend. Az az átkozott csend. A dwoon védők idegei pattanásig feszültek, kezük megremegett a kardok markolatán, zavartan babráltak a páncélok illesztésein. Az ősz várnagy a pislákoló fáklyák fényében a ködöt kémlelte. Valami nincs rendjén… ekkor robbanás rázta meg a városfalakat, lángcsóvák barázdálták a homályos éjszakai égboltot, riadt kiáltások, halálsikolyok téptek a csendbe. A Hatalmasok légiói megérkeztek. A káosz úgy zúdult a fojtott nyugalomra, mint gátját vesztett piszkos, őrjöngő folyam, és aratni kezdett a halál…
3 MP Ailaryss-ro Drychass
Toroni élőhalott kyr, a Cyuhann klán Sápadt Légiójának tisztje
HARCOS/Harcos
2. Szintű Halál jellem
Fegyvertörés, Hadrend, Hadvezetés
F: 9 A: 8 M: 7
ELFELEDETT
Képességei Mélységben is érvényesülnek.
[] Játékosa fordulónként kétszer MP-értékének feléért idézhet le Sápadt Légióhoz tartozó kalandozó lapot, de ekkor a kalandozó lap MP-igénye semmiképpen sem csökkenhet 3 alá.
[] Játékosa Sápadt Légióhoz tartozó kalandozói rendelkeznek KÜZDŐSZELLEM-mel és FEKETE HADTEST-tel.
Toron seregeinek elitjei ők, a Hatalmasok parancsára seregeket felmorzsoló, városokat romba döntő élőhalott légiók, rontó mágiát használó sötét varázstudók. Közülük is kiemelkednek parancsnokaik, vagy a rettegett hadurak. Klánjuknak domjai félelmetes erőkkel ruházzák fel őket.
Nézzük, hogy ez mit jelent.
Erőforrásainkból keveset emészt fel, mégis oly sok mindent kapunk. Mindössze 3 Manőver-pontért. Egy nevesített kalandozó. Kereshető. Élőhalott mivoltából ereje a kárpiton túlról is segíti katonáit. Félelmetes harcos, ritkán vét el támadódobást, a Teknős lobogója alatt pedig mágiája minden katonára kiterjed. Három kulcsszóval rendelkezik, emiatt: Légiósainkat nem tudják feltartóztatni. Arzenálunk félelmetes kártyákkal bővül ki… új kárhozatos szövetség köttetik, nyílvesszők erdejétől sötétlik majd az égbolt. A sivatag démonainak az arcába röhögünk majd. Paklink minden szinten konzisztensebbé válik. Persze mindennek ára van. Na, és hogy ez mit jelent…
Mestergyilkos
A tőr a semmiből került elő. A tidalani küldött úgy meredt a mellkasából előmeredő pengére, mint ha csak valami rossz álmot látna. Az acél átjárta szívét, csak rekedt hörgésre futotta, mielőtt az eső áztatta köveken elhanyatlott. A szűk sikátorban holttestek mindenütt. Kardforgatók. A vér elkeveredett az esővel, a piszkos csatornák fekete odvas szájai szomjasan nyelték az elszivárgó életet. Magányos fekete alak állt a testek gyűrűjében. Nem volt arca, csak szemei. Sötét tüzű, vágott hasítékok, amik mélyén a halál fészkelt. Csak a gyilkolásért létezett. Mi több egy volt vele. Félelmetes, sötét árnyék. Mestergyilkos.
6 MP Árnymester
Enoszukei sinobi, a császár mestergyilkosa
HARCOS/HARCMŰVÉSZ – Fejvadász/Harcművész
4. Szintű Halál jellem
Belharc, Lesvetés, Orvtámadás
F: 9 A: 8 M: 8
MOMENTUM, FEKETE HADTEST
Jelenbe kerülésekor Játékosa kikereshet egy sinobi kalandozó lapot a Jövőjéből.
[] Játékosának sinobi kalandozó lapjai harcművész alkasztot kapnak. Jövőben, Kézben, Múltban, Mélységben lévők is.
[] Ha irányítójának egy sinobi kalandozója megöl egy ellenséges kalandozót, akkor játékosa kap 1 DP-t.
A Császárság végrehajtói, gyilkosok tanítómesterei ők. Félelmetes harcos szellemek, akiknek dicsőség az ellen elveszejtése.
Ez mit jelent? Nagy harci arzenállal rendelkeznek, klánjuk tagjait is segítve a tökéletesedés útján. Humán erőforrásainkat is képes bővíteni. Mi több a toborzás is egyszerűbbé válik, ha a megfelelő kihívás elé állítjuk Árnymesterünket. Araszolásunk erős léptekké válik a (kétes) dicsmenetben, hisz minden kioltott élet által közelebb kerülnek a végső győzelemhez gyilkosaink. Nem záróakkord ő, csupán újabb pendülő húr a lanton (vagy garotton), mely sötét balladát játszik a Császár kertjének századéves fái alatt az alkonyi égbolt vérvörös tüzében.
Igaz Akarat
Egy vízmosásban tért magához. Egyenesen döglött lovának kifordult szemeibe bámult. Az égett hullabűz betöltötte a völgyet. A lovagok, Ranil felketnjei mindahányan, a dicstelen elmúlás emlékműveként hevertek szerteszét. Füst és vér mindenütt. Keserű nyál gyűlt a szájába, s a szívébe harag. Éktelen harag. Ranilhoz fohászkodott, és a Fény Ura meghallgatta. Ereiben lángra gyúlt a vér, elméje kitisztult. Horpadt páncéljában térdre küzdötte magát, szent szimbóluma felragyogott, és akkor, ott fogadalmat tett. Addig nem nyugszik, míg kardját nem áztatja a Toroni zászlósúr vére, aki a rajtaütést vezette. Mert Ranil az Akarat, az Egy, és Igaz. Talpra állt, nehéz kardját vállvasára vetette. Szemei úgy ragyogtak, mint iker napok, arca kőbe vésett elszántság. Léptei alatt összeroppantak a kövek, útját halott toroni katonák szegélyezték. Hit. Akarat. Harag.
3 MP Terseir dühe
Ranil-hívő dwoon, az Igaz Akarat rend fanatikusa
PAP/Paplovag
2. Szintű Rend jellem Szférák: Lélek, Természet
Hadrend, Heraldika, Taktika
F:9 A:6 M:7
VÖRÖS HADTEST
[] Ha ostrom vagy építmény bevétele manőverbe kezd, akkor alapszintje 2-vel nő a forduló végéig.
[] FEKETE HADTEST-tel rendelkező kalandozó csak akkor célozhatja akciólappal, ha annak játékosa kifizet 1 MP-t.
Ranil fanatikus lovagjai. Eddig megismerhettük a dacos és kitartó védőket, akik várakat, népeket óvnak meg a sötét hatalmaktól. Azonban ez most a harag ideje. Van egy mondás északföldön, „Ne bőszíts fel egy Ranil-lovagot…”
Fanatikus lovagunk prémium paraméter, aki tökéletesen illeszkedik dwoon seregeinkbe, minden bónuszt igénybe tud venni, könnyen érkezik Davalon erődje által. Igazi sorsfordító. Könnyen 0/4-es Ostrom-kalandozó, aki aztán majd 5 szint+1 csapatszinttel blokkolhat. Ezzel megteremtheti egy új generációs dwoon pakli alapjait, de könnyen lehet más paklik eleme is.
Jaj annak, aki a Fekete Hadurak seregeit vezényli ellene.
A tetoválás felizzott a tarkóján, elméje kiélesedett. Kifújta a levegőt, és elrugaszkodott. A felderítő bázisról érkezett mentális üzenet által küldött térkép minden másnál jobban vezette a labirintusban. Téveszthetetlenül vette a fordulókat, vagy kerülte ki a csapdákat és mágikus rúnákat. 111 szívdobbanás, mikor ez első őr elé került, már közel járt. Úgy sodorta el a zsoldost, mint szalmaszálat a tomboló vihar. Vér fröccsent a falakra. Nem állíthatta meg semmi. Megérkezett. Ketten őrizték a toroni boszorkánymestert. Mindhiába. Szabadjára engedte a mágikus tetoválásába zárt erőket. Eleven kíséretté lett, úgy suhant át a lecsapó pengéken, mint ködös pára a nádszálak között. A toroni varázslat igéit mormolta, de elkésett. Az embervadász lecsapott. Az elmetszett verőérből sugárban fröcskölt a vér, elvakítva a zsoldosokat. A küzdelem olyan gyorsan ért véget, ahogyan elkezdődött. Az embervadász előhúzta övéből a rúnákkal vésett érmét, és a földre helyezte…
5 MP Rőt Farkas
A Vya Grom embervadász klán tagja
HARCOS/Fejvadász
3. Szintű Élet jellem
Belharc, Fegyvertörés, Mágiaismeret
F: 9 A: 8 M: 8
[] Játékosa kezdeményezhet egy ingyenes ostrom manővert.
[] Ha az ellenfél irányít Óment, akkor a Rőt Farkas közelharci támadás akciólappal célozhat védett kalandozót is.
Felderítőbázisunk titkos fegyvere ím leleplezte magát. Taktikai elemként úton a győzelem felé opciót kapunk az ellenfél egy kellemetlen toronyszintjének eltüntetésére, avagy kellő mennyiségű bázis esetén a teljes tornyának felszámolására, de golyófogóként is tökéletes. Talán első képessége máshol is hasznos lehet… Rettegjenek a rejtőző mágusok, emberünk ellen nincs védelem, nem bújhatnak mások mögé. Új küldetések, új szövetségek mentén indulhat meg a játék a gondolatokkal. Te mire használnád ezt a lapot?
Lang’ os On Petus (Ezrael)