Tarini védműrendszer

“Szóval ez történt a múltkor. Meséltem a történetet az orkokról (pfujj), az ediomadi aquirokról és a zászlóról, annak visszaszerzéséről, tárnáink újjáépítéséről. Amire már nem jutott idő, az a védműrendszer. Pedig nagyon fontos szerepet játszott abban, hogy nem foglalták el az erődöt, ráadásul utána javát újjá is kellett építenünk. Kár hogy a lovag nem jött vissza, helyette itt vagy nekem te, Lázadó, aki most abban a kivételes helyzetben van hogy hallja tőlem azt, amit a témával kapcsolatban el kell mesélnem. Nyugodtan fogd magadhoz azt a kancsót, kár kérdezned, úgyis elmondok mindent amit érdemes megemlíteni. Te csak figyelj!”

 

Vérkő Boris beszédéből ennyire emlékszem tisztán, az utána következő hihetetlen mennyiségű tárna, kő, ork és csapda teljesen kiesett. Ilyen amikor egy ráérő törp belekezd mondókájába, a fáradt vándornak pedig nincs szíve félbeszakítani, inkább csak úgy csinál mintha figyelne. Érdekes dolgokat mesélt, de javát nem tudom felidézni, annyi szakkifejezés és egyedi szó hangzott el. Azonban volt néhány, amiket valamiért sikerült megjegyeznem, ezeket megpróbálom felidézni. Előre is elnézést, ha valamit pontatlanul mondok, a törpöket nálam jobban ismerők biztosan jobban tudják.

 

A törp mesélt egy olyan védelemről, ami egy egész labirintus a tárnák alá vájva. Valahogy odacsalogatják a behatolókat, majd amikor minden ellenség a megfelelő járatban van a csalogatók titkos járatokon vagy rackla-háton távoznak és elszabadítják a poklot. Lehulló csapdák, forró magmával elárasztott folyosók, eszeveszett sebességgel száguldó kőgolyó, víz alá kerülő szakaszok “szórakoztatják” a csapdába csalt szerencsétleneket. Ha jól emlékszem Daráló a neve, illik is hozzá.

3 MP Vyhet erbed
A Daráló, a törpe erődők védműve
CSAPDA
MP-igénye 2-vel csökken, ha játékosa irányít törpe kalandozót.
Semlegesíthető 2 MP kifizetésével.
Minden ellenséges kalandozó visszatér Sorába.
[3harci képességegyszeri képesség] Ha játékosa csapatában van törpe kalandozó, akkor minden ellenséges kalandozó visszatér Sorába.

 

Egy másik, nekem kissé hihetetlennek hangzó de biztosan létező csapda élő fémből készül. Az elmondottak alapján úgy tudom elképzelni, mintha egy hatalmas növény gyökerei befonnák az alagút falait és onnan ráakaszkodnak a behatolókra. Tűhegyes csápok csapnak le minden irányból, egyik-másik rátekeredik az áldozatára hogy a többi könnyebben eltalálja és átszúrja. Ha jól értettem, akkor ezt valahogy irányítani is tudják a beavatottak mert tudata van és idomítható.

4 MP Valóacél inda
Eleven fémből készült védrendszer
CSAPDA
MP-igénye 2-vel csökken, ha játékosa irányít törpe kalandozót.
Semlegesíthető 2 kalandozó vagy 1 nem jelző kalandozó feláldozásával.
Az ellenséges csapat minden kalandozója sebződik 3 szintet.
[4harci képességegyszeri képesség] Ha játékosa csapatában van törpe kalandozó, akkor az ellenséges csapat minden kalandozója sebződik 3 szintet.

 

Az utolsó ami nagyon megfogott az egy nagyon érdekes lény. A papok a hegyek mélyéről hívják fel ezeket a teremtményeket, onnan, ahol a legnagyobb forróság uralkodik. Igaz hogy tűz alkotja a testük javát de mégsem elementálok, jobban hasonlítanak egy ember méretű törpre, aki acél ágyékkötőben pöröllyel, karddal, vagy valamilyen könnyebb fegyverrel harcol. Ahogy elmondta rendkívül okosak, egész komoly kultúrájuk van ezeknek az “Ilfindeknek”, csak nem szeretnek a pokoli hőségnél hűvösebb helyen tartózkodni. Valamiért mégis feljönnek, de a lényeg, hogy jelenlétük nagyon lelkesítően hat a törpökre.

3 MP Bíbor Izzás Vénjeinek küldötte
Hithos r’lackhar, Ilflind
BESTIA
SZÁM: 2. TÁMADÁS: 8. SEBZÉS: 2.
MP-igénye 1-gyel csökken, ha játékosa irányít törpe kalandozót.
[4állandó képességegyszeri képesség] Ha játékosa csapatában van törpe kalandozó, akkor célpont kalandozó kap 3 alapszintet a forduló végéig.

 

Tetszik amiről mesélt, szívesen megnézném, persze a biztonságosabb oldalról. Hamarosan útnak indulok, ahogy hallottam valami nagy készül megint. 2 hetem van odaérni…