Rideg valóság

Ős-modern surranópakli

Megszokhattuk, hogy ilyen címen félelfek, tolvajok, és társaik vonulnak fel. Ám nyilvánvaló, lappangásban és sunyiságban az ősfajokkal nem lehet felvenni a versenyt, osonó végzet műfajban következzék az aquir villámküldi:

Kincses kamra
Való torony
Dicsőség csarnoka

3 valóságtorzító
3 Ediomad szószólója
1 Tizenhármak Tornya
3 Ófa gyökere
2 ódon fétis felkutatása
2 manacsapda elpusztítása
2 MAGUS szerzetes
1 Athalay csarnok
2 déli kapu
3 bebörtönzés
2 elfojtott emlékek
3 fullasztás
2 Káosz-Bulzaab áldása
2 Tyranno tombolása
3 famulus
2 od-rúna
3 rúkh madár
2 fler

A kulcs a valóságtorzító. A pakli eköré a girhesnek tűnő csodabogár köré szerveződik, majdnem, mint egy nagykalandozós deck. Lehetne ezt rejtett várossal, optimalizálni, de ezt most kihagyom, aki Rayvanhuurt, Yandrát, pergetőt be tudta húzni éveken át, ezt is be fogja… Mivel mégiscsak kell alternatíva, betettem mellé szósznak az új ediomadi aquirt is.

A koncepció az, hogy a játék elején kikeresünk egy ódon fétist. Építünk való toronyból déli kapuval Tizenhármak Tornyát. Utána letesszük a valóságtorzítót és kiássuk az Ófa egyik gyökerét a déli kapu újranyitásával. A valóságtorzító famulussal bebörtönzi, aki szemben asztalra került, és elmegy a küldetésre. Igaz, hogy csak 2 körre börtönzi be, de nekünk az bőven elég, hiába tudna kilencszer éberbe fordulni, nem megy sehová. Optimális esetben a játék 1 körből áll, az utolsóból. A pakli szépsége, hogy harcban a fullasztásokkal és a Bulzaab áldással elég agresszív, ha valaki be tud állni, még simán megölhetjük. Az őserős csapdákkal is veszélyesek tudunk lenni. Tehát, 1 db valóságtorzítón kívül 1 déli kaput, vagy 1 ófa gyökeret kell húzni az első körös győzelemhez. A másik 5 lapban kell lennie 1 akciólapnak

Aki parázik a húzáson, kincses kamra helyett használjon Krad-szentélyt. Én a pakli harciassága miatt választottam a kamrát, a megszak. flert, madarat simán pokróc üzemmódba fogják sorolni. Ha valaki átmászik rajtuk, még mindig van tovább. Elhúzódó játékban, mikor a szószólóval visszateszünk a paklinkba 2 flert és 2 madarat, az ellenfél szeme furcsán fog csillogni. Hangsúlyozom, ez a rossz eset: inkább az lesz, hogy nem jutunk el ilyen messzire, behorpasztjuk a játékot és a valóságot az első körben.

Lévén ez egy villám-küldi, nem is ragoznám tovább: take, use, kill, win – és amire van jobb ötleted, cseréld ki rá (és persze tedd fel ide).

MDani