Ork öldöklés a láthatáron

Lyell lehunyta a szemét, kiterjesztette érzékeit: ezer és ezer yrch nyüzsgött mindenfelé, lent a termőföldeken, a felvonókban, a járatokban: mindenhol.“*

Kaptunk már ízelítőt az új generációs orkokból, most jöjjön egy kiegészítő táp hozzájuk az egyedi szekcióból.

0 MP Falka bosszúja (eseménylap) ID: Végleges
Természet
[állandó képesség] Irányítójának csapatmérete korlátlan.
[állandó képesség] Játékosának ork kalandozói utólag legfeljebb 2-vel módosíthatják Támadásdobásaikat.

Már a lapnévről ordít, hogy vérbeli hangulatlappal van dolgunk. Bár a bosszú valamilyen agresszív ellenlépést sugall, de a csorda/horda-szellem átsüt. Egy hamisítatlan ork hentes lap, máris imádom. Ami roppant szimpatikus ebben a lapban, hogy rengeteg korábbi lappal kombinálható, nem csak kiegen belül kombózik. Haladjunk szépen sorban, miféle vérfürdőket lehet csapni ebből.

Falkataktika

Tippre az első képességre fognak rágyúrni ritkábban, de itt is van miből dolgozni. Zherlig mellé tökéletes, ha egy küdügines ostromba az öt-hét nomád mellé még be tudjuk ugrati magát a démonkánt is, dőlni fognak a tornyok. Crantai lovagokból álló zombihordát is mozgósítani lehet vele, fajháborúk kora mellett sima kézdobatás. Ork hordakalandozóknak masszív előny, lényegében kapnak 2 fizikumot, páncélok réseit is átüti egy csenevész gaug fejszéje.

Fogasszentek

Kashuka, ki más. Nyilván mindenkinek ő ugrik be először. Aztán Aglúg. Már az obszidián fogpiszkálókészlettel is masszív vérengzést tudtak rendezni, most egy kicsit könnyebb lesz. A béltépő és egy Falka bosszúja összjátékánál őszintébbet nem kívánhat senki fehérorkfia, Harc oltárokról pedig még szó sem esett…

Vérfakrasok és vámpírok

Ez megint két külön vonal, mindegyikhez kötelező a Telihold. Vérfarkasokhoz zauderbőr palást ajánlott és valami amivel lehet Kőhajítani. Vérszopóéknál a Kék Hold fényénél forgatott béltépő Kashukai magasságokba emel egy alantas hramgaugot is, csak  a kibelezett áldozat ebben az esetben nem a Hallgatag Úr elé kerül…

Jövőváltó nagyhősök

A zauderek tornyából számos elvetemült fajzat származott már az idők folyamán. Ha jól rémlik, a Critai táblát egy éve ki sem vettem a mappából, ezután pedig az Őserő miatt végképp nem lesz esélye szegénynek. Pankaru papa nem fogja megvetni ezt a fajta játszadozást, Vöröslunír tőrrel már már-már megközelíti a Kosok és Morzsolók Deceóját. A Birodalmi Ghatot is le lehet porolni egy hangulatos hentelés erejéig.

Zúzunk, vágunk

Nem esett még szó a kapcsolódó akciólapokról: minden olyasmit szeretni fog, ami a dobás értékétől függően sebez. Döntő csapás mindenképpen, de a régiek közül előkerülhet a Kegyetlen csapás (!), Köríves vágás, Szélmalom vágás, Kettős vágás is, amik drágának tűnnek, de a Farkasszellem mindig megsegíti arra érdemes gyermekeit.

Gilron szentély – Rejtett város, Gladiátoraréna, Csaták palotája
Critai tábla
Kyel-szentély

2 Kashuka
2 Vascsuklyás Aglúg
1 Tedomar
1 Véreskezű fosztogató
1 Tha’ushur őrzője
3 Dhyaruni énekmondó
3 Falka bosszúja
2 Sors keze
2 Hadiszerencse
2 Kiválaszott akarata
2 Darton akarata
2 Lépés a critai táblán
1 Jogos örökség megszerzése
3 Themes szentély beomlasztása
5 Dromedár
1 Csuklyás idegen
2 Ngaur Draugroth
3 Obszidián béltépő
2 Voul buzogány
3 Felszerelkezés
2 Lefejezés
3 Rendületlen roham

Nmur akkor az erdőlakó nevét vette, és megmutatott neki engem, aki akkor névtelen kis gawg voltam, alig láttam ki a szemöldököm alól, hogy tudassa: egy napon én, vagy a véreim majd az életét is elvesszük… és el is vesszük ám!“*
(* Részletek John J. Sherwood Hőseposz című regényéből.)

anon”