Némi gondolkodás és egyeztetés után arra jutottunk, hogy a Cantina klubnapjait gyökeresen megváltoztatjuk. Szeretnénk visszatérni a gyökerekhez, ahhoz az időszakhoz, amikor még a Cantinában nem voltak versenyek. A feeling játékra akarjuk a hangsúlyt fektetni, érdekes, házi formátumokkal, és nagyon reméljük, hogy ezzel sikerül olyan játékosokat is megmozgatni, akik otthon ülnek, vagy csak a baráti társaságukkal játszanak. Nagyon örülnék neki, ha sikerülne pár játék erejéig lecsalni a játszó emberkéket, akik távol maradnak a versenyektől.

Azok sem fognak csalódni, akik a kihívásokat és a versenyzést keresik. Opcionálisan lehetőség lesz arra is, hogy a belépő csomagotokat betegyétek mint díj, és aki akar, az ezért az egy darab kiegészítőért is játszhat. Ez mindenkinél egyénien választható lesz, így senki érdeke sem fog sérülni e tekintetben. No de lássuk mi is ez a dolog! A következő klubnapunk a január 29. péntek. Játékunk címe a következő lesz:

Síkok, vándorok

A Kilencedkorban járunk, Ynevet eluralta a Káosz. A valóság szövedékét felhasogatva átjárók nyíltak az Elsődleges Anyagi Sík és a Külső Síkok között. A kapukon keresztül sosem látott, torz teremtmények léptek át, hogy rettegésben tartsák Ynev lakóit. A végtelen szélmalomharc kilátástalannak tűnt, a kísérletek, mik megakadályozni voltak hívatottak az eseményeket, rendre kudarcba fulladtak. Vér és könny áztatta az öreg kontinens talaját. Úgy tűnt minden remény elveszett, amikor néhány mágus tűnt fel a színen. Ők lesznek azok, akik visszaszorítják az elhatalmasodott Káoszt? Talán…”

A játék szabályai

Amíg egy játékos NEM zárta be a Külső Sík kapuját addig egyetlen győzelmi kondíció sem elérhető. Minden asztalnál három PLUSZ KÜLDETÉS lesz a jelenben, melyek semmiképpen sem kerülhetnek ki a Jelenből, és semmiképpen sem kaphatnak csatolást. A három küldetés:

Átlépés a féregjáraton (Kárhozat szilánkjai)
Féregjáratok védelmezése (Kóborlások)
Síkkapu bezárása (Sötét Együttállás)

Az első kivételével minden PÁRATLAN fordulóban véletlen számú démon fog érkezni az Elsődleges Anyagi Síkra, akik véletlenszerűen megtámadják a Sorban lévő kalandozókat. Ezt megakadályozni a következő képen lehet:

A PÁROS fordulókban minden játékosnak lehetősége van MEGVÉDELMEZNI a féregjáratot (sikeresen meg kell oldani a Féregjáratok védelmezése küldetést). Aki ezt megteszi, azt a következő átlépéskor NEM támadják meg a démonok!

Minden PÁRATLAN fordulóban, ami előtt valaki MEGVÉDTE a féregjáratot lehetőség van átlépni a kapukon a Külső Síkok egyikére (sikeresen meg kell oldani az Átlépés a féregjáraton küldetést), ahol a Démoni Sík urát legyőzhetjük. Amennyiben valaki ezt véghez viszi, az adott játék folyamán őt már NEM fogják démonhordák támadni!

Amikor a Démonúrt megölte valaki nem marad más feladata hátra, mint bezárni a kaput (sikeresen meg kell oldani a Síkkapu bezárása küldetést). Ha ez megtörtént, akkor elérhetővé válnak az általános és egyedi győzelmi kondíciók (DP, ostrom, lapfogyás, trófea jelzők stb.)

Démonhordák támadásának menete

Lesz egy összeválogatott kupac a kártya formájában is megjelent démonokból összeállítva, amik közül véletlenszerűen választunk ki K3 darabot minden fordulóban. Ezek minden Sorba betámadnak (Soronként K3 darab) majd visszatérnek a Külső Síkra. A démonokat a hagyományos módokon is lehet kezelni (bestiasemlegesítés, Űzés: Túlvilági lények, stb)!

A Démonúr legyőzése

A Kűlső Síkra átlépő kalandozók szembeszállnak a Démonúrra. Erre a posztra előre kiválasztott, kártya formájában is megjelent (nyilván magas szintű) kalandozók lesznek kiválasztva, és hozzájuk tartozó akciólapok. A harcban MINDENKÉPPEN a Démonúr kezd, és mivel a saját síkján tartózkodik, ezért korlátlan hatalommal bír (nem kell manát használnia). Minden harci körben egy véletlenszerűen kihúzott akciólapot fog kijátszani (míg életben van) és ezután cselekedhet a kalandozó csapat. Ha a Démonúr meghal, minden más hatástól függetlenül (pl. Ínmetszés) a kalandozó csapat nyeri a harcot!

Remélem sikerült felkelteni az érdeklődést, és jó hangulatot teremteni a következő játékhoz! Gyertek el sokan erre a klubnapra, és próbáljátok ki, milyen élményt nyújt egy ilyen játék! 🙂