Van Ted? Nincs Ted! Wanted! – Vérdíj

Kapcsolatok és pártfogók

A Kalandozók Városában sok minden lehetséges, csak képesnek kell lenni elég nagyot álmodni hozzá. Bár sokan így vágnak neki a Városok Városának csábító éjszakáinak, azért nem árt tudni, hogy bármit azért mégsem tehetünk meg. Persze mint mindig, most is lehetünk Gyevi Bírók. Amennyiben megfelelő befolyással rendelkező patrónussal, akkor nem kell tartanunk különösebben semmitől, pusztán óvatosan kell lavíroznunk az érdekeltségi körök között, nehogy valakinek a tyúkszemére lépjünk. A lényeg, hogy mindig tisztában kell lennünk, kinek a felségterületén kolbászolunk, s mik a helyi szokások, különben nagyon megüthetjük a bokánkat. Ez alapjában véve nem annyira nehéz dolog, ha ellátogatunk egy tájegységre, mert fel tudunk készülni az adott kultúrkörből, de most Erionról beszélünk… Itt nincsen a hagyományos értelembe vett kultúrkör, mert Ynev értelmes fajainak olvasztótégelyébe csöppenünk, ahogy átlépjük a gigászi Falon átvezető kapukat.

Vérdíj – “Meg kell ölnöm Frank Drebint!”

Ha megtörtént a baj, akkor már keveset tehetünk. Másnap az utcákat róva különösen ismerős képet ábrázoló plakátokba botlunk. A szénnel rajzolt karikatúra túlontúl hasonlít ránk, hogy tévedés lehessen.

“A kalandozóra nem hat a MENEKÜLÉS.”

A jó idő ellenére incognót kell fejünkbe húzni, hiszen most még a köpenyköpeny sem ment meg minket: Ha Erion minden fejvadásza a nyomunkba ered a jutalom reményében, akkor bizony NINCS MENEKVÉS! Rosszakarónk természetesen nem fogja bemocskolni a kezét, annál sokkal kifinomultabb a stílusa. No meg ugye nem utolsó sorban, ha más végzi el a piszkos munkát, akkor ő moshatja kezeit.

Szürke szamár a ködben

Az életünk mindennél többet ér, ezért fájó szívvel bár, de búcsút kell intsünk álmaink városának. A falakon túl sem lehetünk biztosak magunkban, hiszen nem tudhatjuk, hogy mennyire ér messzire üldözőnk keze. A legjobb, ha pár évig vissza sem térünk a nyüzsgésbe. Az idő jótékony homályt borít kilétünkre. Ynev csodájának azonban kibírhatatlan a vonzereje: mindent és mindenkit magába szippant, s már-már mákonytól függő teremtményhez hasonlóan kívánjuk, hogy újra láthassuk, a részesei lehessünk.

állandó képesség Múltból is leidézhető, ha játékosa eldob Kezéből 2 lapot.”

Egy függőnek nincsen félelemérzete; ahogy erősödik a vágy, enged a késztetésnek. Így vagyunk ezzel mi is. Azzal nyugtatjuk magunkat, hogy eleget vártunk, s két év távlatából már nem emlékszik ránk senki. De a jutalmat sosem markolták fel értünk.. A szórakozónegyed varázsát újra átélve, a nyereménytől megrészegülten bájolgunk fogadónk irányába, egy szemrevaló teremtéssel, aki szinte biztos, hogy csak az erszényünkben lapuló aranyakra utazik, de most ez mit sem számít.

“Ha meghal, a Vérdíj játékosa kap 3 Aranyat és 3 DP-t.”

Egy jó éjszaka reményében közeledünk a légyott helyszínére, s figyelmünket elkerüli az árnyékok közt mohón villanó tekintet. Hiába, az arany és a dicsőség csábítása nagy úr. Az örömlány halk sikollyal rebben tova, ahogy a sikátorban felhalmozott szemét közül egy árny moccan. Szánkat erős kézzel tapasztja be, hogy aztán egy éles pengével bíbor mosolyt rajzoljon torkunkra. Újra eljött Erion egy éjszakája. Számunkra az utolsó…


egyedi ritkaságú <strong>Vérdíj</strong>Vérdíj 1 MP
Csatolni kell célpont ellenséges kalandozóhoz.
A kalandozóra nem hat a MENEKÜLÉS, és ha
meghal, a Vérdíj játékosa kap 3 Aranyat és 3 DP-t.
állandó képesség Múltból is leidézhető, ha játékosa eldob Kezéből 2 lapot.