Laptervező bajnokság - Noire

Ha laptervet keresünk, akkor itt nézünk szét. Az ide feltett és kiadott lapokért 4 tiszteletpéldány adunk. Kész lapterveket írj ide! Nem vitafórum, arra ott van a Lapötletek topic.
Fórum szabályok
1. Szabadfogású laptervező bajnokság topic nem vitafórum, ide csak kész terveket írjatok fel.
2. A Lapötletek topic a vitafórum, itt beszéljétek meg őket.
3. A szerző a lapötlet itteni nyilvánosságra hozásával hozzájárul, hogy azokat a Két Mágis kft. megjelentesse akár megváltoztatott, akár változatlan formában.
4. A változatlan formában megjelentetett laptervért automatikusan jár a 4 tiszteletpéldány a lap megjelenését követően.
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2014. júl. 27., 08:56:26

Az Őrt Álló Nagyok Jele
spirituális varázsbélyeg
0 mp
Típus: varázstárgy, áldott
Fázis: sor
ID: végleges
Sebzés: -
Gyors hatásként leidézhető. Leidézése után azonnal csatolni kell irányítójának célpont kalandozójához, aki jelhordozónak és nevesítettnek minősül. Egy kalandozóhoz 1 csatolható.
[áll, 1/kör] Célpont lap mp-igénye annyival nő, amennyi áldott varázstárgyat irányít irányítója.
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2014. júl. 15., 16:19:30

2 mp Ranagol akarata

ID: végleges
Típus: isteni adomány
MP igénye 2-vel csökken ha játékosa irányít Ranagolita kalandozót.
[áll] Ha egy kalandozó sikertelen egy sorelhagyó manőverben, a sorba visszatéréskor kerül rá egy gyengeség-jelző.
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2014. jún. 12., 12:54:37

Vulaghar
démon, a sötét kóborló
2 mp, Bestia
Szám: 2 Támadás: 8 Sebzés 1-2
Kézből mp-kötött manőverként csatolható saját éber férfi kalandozóhoz, aki ekkor elfordul. A kalandozó Boszorkánymester alkasztot kap, illetve választhat egyet az alábbi képességek közül:
"[állandó] Minden sebzésforrásból 1-gyel kevesebbet sebződik"
"[állandó] + 3 fizikum"
"[állandó, harci] Akkor is lehet védett pozícióban, ha csapatának nincs frontembere"
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2014. jún. 10., 13:22:34

4 mp Lovászmester H/Harcos
Enysmoni könnyűlovasezred főlovardamestere Lovaglás, Idomítás, Hadrend
F: 8 A: 6 M: 5 2.szintű Élet jellem
[áll] Pihenőből éber helyzetbe fordul, ha irányítója hátast csatol célpont kalandozóhoz. Egy fordulóban egyszer érvényesül.
[harci egyszeri] A képesség aktivizálásának feltétele, hogy rendelkezik hátassal. Támadódobást tehet +2 támadóküszöbbel. Ha sikeres, 2 szintet sebez.
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2014. jún. 10., 13:10:57

5 mp Ana-Amusi beavatott H-V/Fejvadász-Boszorkány pszi
Enoszukei szuke nő Orvtámadás, Etikett II, Lélektan II
F: 8 A: 8 M: 8 3.szintű Káosz jellem
Momentum
[áll] Csak Etikett képzettséggel rendelkező kalandozó célozhatja akciólappal, kalandozói képességgel vagy laphatással.
[áll 1/kör] Ha irányítójának kézből vagy jövő paklijából lapot kell dobnia, minden lap eldobása helyett sebezhet 1 szintet az Ana-Amusi beavatotton (a sebezés nem lehet több aktuális szintjénél).
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2014. jún. 10., 12:57:56

Rettharradass Toronyszint feláldozása
Földelementálúr Szövetségpont: 3
Kincs 4
[áll] Ha toronyszint kerül a Múltba, kap 1 szövetségpontot.
[5 SZP, 1/kör] célpont toronyszint megsemmisül
[1 SZP, seml] Ha irányítója mp-t veszít, a veszteséget 1-gyel csökkenti minden Jelenben levő toronyszintje.

Az amund-elf háborúban az amundok oldalán részt vevő elementálúr
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2014. jún. 10., 12:40:00

Korcssárkány
hátas
3 mp, Szám:1, Támadás: 10, sebzés 3-5
Nevesített kalandozó hátasa lehet, aki az alábbi képességet kapja:
"[áll] Ha elhagyja sorát, célpont ellenfél eldob Kézből 2 lapot."
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2014. jún. 10., 12:28:53

3 mp Az Ezüsthold kioltása Külső Sík ÚT:3 DP:7
- 3 különböző fajú / jellemű kalandozó
- (antiss) + (külső sík)
- adachnoa + másik márid a csapatban
Külső Sík
Az Opálhajós feltétel teljesítése nélkül megoldhatja
Megoldásáig ha egy kalandozó elhagyná a jelent, múlt / mélység helyett külső síkra kerül.
Megoldásakor minden (hatalomszó) val nem rendelkező kalandozó elhagyja a jelent
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2014. jún. 10., 12:23:50

2 mp Az élőfémkovácsolás eljárásának kikémlelése Tysson-Lar ÚT:2 DP:2
- Elf / crantai Varázsló
- Mechanika + Legendaismeret II
- Páncél varázstárgy feláldozása
Megoldása után élőfém páncél varázstárgynak minősül és a megoldó játékos raktárába kerül. Védőküszöbe viselőjének asztrálja, SFÉ-je az irányítója által megoldott küldetések száma. Plusz páncélként viselhető. Ha páncélként elhagyja a jelent, a megoldásáért kapott DP nem vész el.
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2014. jún. 10., 12:12:43

Sárkányfészek
Fal: 3
Nyílt lap
[1 mp 1/kör] A képesség aktivizálásának feltétele 1 hozzá csatolt sárkány bestia feláldozása. Irányítója megnézi célpont ellenfél Kézben tartott lapjait és egyet múltba dobhat.
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2014. jún. 09., 17:18:29

Arany Asztal Hűséges Bírája
Dreina Ó-pyarroni főpapja
6 mp, 4.szintű PAP/Pap
pszí, szférák: Élet, Halál
Rend jellem F: 5, A: 9, M: 8
Orvoslás, Politika II, Vallás
[1/kör] Irányítója kézbevehet egy erőforrás altípusú eseménylapot múlt/mélység paklijából.
[elforg] Irányítója levehet saját kalandozóiról tetszőleges számú alapszint-jelzőt. Ekkor ugyanennyi mp-t kap.
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2014. jún. 08., 05:54:48

Gránitvér

X mp, ID: pillanat, Fázis: Sor/Manőver
Típus: hatalomszó

[semlegesítő, állandó] X = a célpont mp-igényével.
Szolga nyelv: célpont támadás, vagy varázslat akciólapot semlegesít.
Nemes nyelv: célpont támadás, varázslat vagy hatalomszó akciólapot semlegesít.
Titkos nyelv: célpont akciólapot semlegesít. A leidéző nem fordul el.
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2014. jún. 03., 10:09:48

Alidari Leánynevelde
Fal: 2
Nyílt lap
Csak olyan pakliban szerepelhet, amiben minden kalandozó nő.
[1/kör] Játékosa kikereshet paklijából egy női kalandozó lapot.
praedarmon
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2010. feb. 16., 16:12:25

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: praedarmon » 2014. máj. 23., 14:21:38

sziasztok!

egy terv tőlem is:

Szövetséges: Név kell
Építmény a jelenben. 3 szp-es

1 szp: + 1 építményt irányíthat játékosa. Az így kitett építmény nem ad Dp-t, ha játékosa 3-nál több építményt irányít.

sokszor olyan jó lenne ha lehetne 3-nál több építményt is irányítani!

praer
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2014. máj. 11., 15:03:31

három lapterv (a lapötletek topicba nem sikerült feltöltenem, 3x próbáltam, összesen kb. negyedóra alatt nem tudta feldolgozni, ide azonnal sikerült)

Magasles (esetleg mesterlövész torony)
Fal 2 Nyílt lap
[2 harci, ismételhető] Harc helyszínétől függetlenül a harci körök lépésben aktivizálható. Támadódobást kell tenni (támadóküszöb: 9). Célpont kalandozó 4 szintet sebződik. Távtámadás akciólap leidézésének minősül. Egy harc során egyszer aktivizálható.


Amhe Ramun akarata
2 mp ID: végleges
Isteni adomány
Mp-igénye 2-vel csökken, ha játékosa irányít Amhe-Ramun hívő kalandozót.
[áll] Játékosa Csapás típusú eseménylap leidézésekor X mp-t helyettesíthet egy legalább X. aktuális szintű éber kalandozó pihenőbe forgatásával.
[1/kör] játékosa kézbevehet múlt paklijából egy csapás típusú eseménylapot.

Ur-Idan
harmadkor végén a tenger mélyére rejtőzött, hetedkor alkonyán ébredező korcssárkány-faj
Káosz jellem
6 mp 4 szint
nemes nyelv, pszí, formák: aura, nyíl, csóva, szőnyeg
Harcos-Varázsló
Asztrológia II
Legendaismeret II
Vadonismeret
Sárkány Csatlós
[állandó, 1/kör] Ha kalandozói képesség használatakor, vagy akciólap leidézésekor elfordulna, ehelyett nem fordul el.
Andras
Hozzászólások: 1112
Csatlakozott: 2009. dec. 18., 18:10:20

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Andras » 2013. aug. 06., 11:09:13

Státuszjelentés, az alábbi lapok vannak bent jelenleg a teszten az főrumra felírt lapok közül:

1 MP Ezüstlunír rúnakard (yomarro terve)
ID: Végleges AT: Tárgy F: Sor S: N
Típus: Közelharci fegyver
Varázstárgy
Raktárból kalandozóhoz csatolása 1 MP-be kerül.
[(állandó)] Viselője 1-gyel kevesebbet sebződik minden sebzésforrásból.
[(harci)(egyszeri)(elforgató)] Célpont ellenséges frontember annyi szintet sebződik, amennyi ezüstlunír felszerelés van viselőjén.

5 MP Mutvakil (Kapanyanyimonyok) HARCOS/SZV/Harcos/Tolvaj Pszi
El sobirai dzsad, a Futók alvezére Csapdakeresés, Rejtőzés, Taktika
F:9 A:8 M:7 3.szintű Káosz jellem
Kincskeresés 2
Ha sorelhagyó manőver során idézik a Jelenbe, MP-igénye 3-mal csökken.

2 MP Sárkánylovas nyereg (Braka) Kasztmegkötés: Nincs
ID: Végleges AT: Varázstárgy F: Sor S: Nincs
Hadszer
Kincs: 2
[(állandó)] Hátas képességet viselője 2-vel kevesebb MP-ért aktivizálhat.

Összesen 3 darab. Többet szerettem volna, de sajnos idén sokkal kevesebb lapterv érkezett, mint korábban, és ez látszik a számokon is. Még 2 hétig fogadom a lapterveket, akinek van még ötlete, az írja fel bátran. Az itteni fórumon érkező játékosi tervek elsőbbséget élveznek (feltéve ha átmennek teszten), a maradék helyet pedig belső laptervekkel töltöm fel.
Andras
Hozzászólások: 1112
Csatlakozott: 2009. dec. 18., 18:10:20

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Andras » 2013. jún. 08., 13:58:42

Eddig az alábbi laptervek kerültek be a tesztdokumentumba:

3 MP Mithrill harcikalapács (Zombee)
ID: Végleges AT: Varázstárgy F:Sor Sebzés: Nincs
Közelharci fegyver
Kincs 2
[(állandó)] Ha viselője sikeres támadásdobást tesz, akkor éberbe fordul.

2 MP Tooma akarata 2 mp (Zombee) Eseménylap Időtartam: Végleges
Típus: Isteni adomány
Ha játékosa irányít Tooma-hívő kalandozót, akkor MP-igénye 2-vel csökken.
Játékosa kalandozói által leidézett támadás akciólapok támadóküszöbe és sebzése nem csökkenthető.

Ereni bankház (Zombee)
Kihozási feltétel: 3 mp kifizetése
T/V:2/4 Akadály: 1 csapda
[1 mp.áll,1 körben1x] Aktivizálásának feltétele az Ereni bankház feláldozása. Ekkor Játékosa kap egy mp-nyerés fázist. A képesség aktivizálása 1 mp-vel kevesebbe kerül, ha nem jelenbe kerülése fordulójában aktivizálták.

1 mp Ezüstlunír rúnakard (yomarro terve)
ID: Végleges AT: Tárgy F: Sor S: N
Típus: Közelharci fegyver
Varázstárgy
Raktárból kalandozóhoz csatolása 1 MP-be kerül.
[(állandó)] Viselője sebzése és támadóküszöbe nem csökkenthető és +2 támadóküszöböt kap vágás akciólapokra.
[(harci)(egyszeri)(elforgató)] Viselője 1 szintet sebez. Sebzése annyival nő, amennyi ezüstlunír felszerelést irányít játékosa. Vágás típusú közelharci támadás akciólap leidézésének minősül.

Várom a további új terveket, illetve az eddig kigyűjtött tervek tökéletesítését.
Andras
Hozzászólások: 1112
Csatlakozott: 2009. dec. 18., 18:10:20

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Andras » 2013. jún. 05., 16:04:09

A pályázat már zajlik. Lásd a másik topicot. Lehet küldeni lapötleteket, javítani a Noire által beidézett lapterveket, stb.

Ezzel párhuzamosan zajlik a teszten is az ultrák fejlesztése, hogy amikor nyomdába megy valami akkor ki lehessen nyomni ultrákat.
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2013. jún. 05., 06:52:47

idén is lesz ultra tervezés? Csak mert tavaly ilyenkor volt az előző eredményhirdetése.

Ha nem történik igen hamar valami, akkor a következő évben elég sok újraosztás lesz, aminek sztem senki nem örülne...
Andras
Hozzászólások: 1112
Csatlakozott: 2009. dec. 18., 18:10:20

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Andras » 2012. jún. 16., 08:48:35

Bejelentés az ultra tervező pályázat állásáról:
http://www.ketmagus.hu/news/message/view?id=794
braka
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2009. dec. 08., 17:19:03

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: braka » 2012. jún. 16., 07:32:33

4MP Fehér lótusz
A Levél Alatt Rejtőző Lótusz kismestere, Niarei
HARCMŰVÉSZ-Harcművész, Élet jellem, 2. szint, Pszí
F:9, A:8, M:8, Akrobatika, Lefegyverzés, Vakharc
HARCMŰVÉSZ csatlós
[(állandó, harci)]Ha Pusztakezes támadás akciólapot használ, akkor a harc végéig 1-el csökken a Pusztakezes kombinációinak határértéke.
Fellegh
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2012. márc. 02., 08:31:52

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Fellegh » 2012. jún. 15., 08:56:57

A Titkos Szekta tanítványa
Doardoni szerzetes
3/2 HM/Hm 9,9,9 pszi, Rend jellem

HARCMŰVÉSZ csatlós
Jelenbe kerülésekor játékosa visszakeverhet legfeljebb három Pszi akciólapot Múltjából Jövő paklijába.
[állandó, harci] Pszi akciólap kijátszásakor nem fordul el.
anon
Hozzászólások: 118
Csatlakozott: 2011. máj. 03., 10:35:24

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: anon » 2012. jún. 13., 14:31:33

egy ötlet a csatlósra, álá pusztakezes kombó (a név blöff, de niarei nő legyen :D )

6/4 HM/HmAranysereg testőrnő
Niarei nő, Kaoraku hívő
Élet jellem, 9/9/9

HM csatlós

[áll] támadásdobásait annyival módosíthatja, amennyi az alapszintjének a fele lefelé kerekítve.
[1 harci áll egyszeri] Célpont, általa kijátszott támadás akciólapot lemásolja, ha a támadásdobása hatnál nagyobb és sikeres.
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2012. jún. 09., 11:49:53

Százkarmú Erragal
Feltétel: Ereklye irányítása
SZP: 5

Feltétel teljesítése nélkül gyors hatásként leidézhető, ha a Gae Bholga a jelenbe kerül.
(harci egyszeri, elforg) Játékosa célpont megoldásra váró küldetését kézbe veheti és közelharci támadás akciólapként kijátszhatja. A lap Mp-értéke nem változik, sebzése: a küldetés DP-értéke. Ezt követően a küldetés a Múltba/Mélységbe kerül. Küldetés megoldása manőver során a megoldandó küldetés nem lehet a képesség célpontja.
(5SZP állandó) Ha irányítójának ereklyét viselő kalandozója megöl egy ellenséges kalandozót, Százkarmú Erragalt gyors hatásként csatolhatja a kalandozójához. akinek ekkor alapszintje és alapképességei 2-vel nőnek, mostantól rendelkezik titkos nyelvvel, elfnek is minősül és használhatja Százkarmú Erragal első képességet.
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2012. jún. 09., 10:34:35

Keleti Szél Pagoda testőrkapitánya
Niarei nő
6 mp 4 szint, élet jellem HM/Harcművész, pszí
9-7-7, lefegyverzés, vakharc, etikett

HM csatlós

Képesség javaslatok:
(harci állandó egyszeri) éber helyzetbe fordul.
A képesség sor fázisban is aktivizálható, ekkor mp-igénye 2-vel nő.

VAGY:
(Harci megszak egyszeri) Ha támadódobása sikeres, nem fordul el.

Ha ultra kategóriáról van szó, tennék rá egy laphatást is:
Jelenbe kerülésekor / kalandozóhoz csatolásakor irányítója kap 2 mp-t, melyet csak harc fázisú akciólap leidézésére használhat. A fel nem használt mp-k forduló végén elvesznek.
Noire
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2011. ápr. 22., 13:25:07

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Noire » 2012. jún. 07., 10:41:02

Hölyek és Urak!

Pályázati felhívás: keresünk hiánypótló szándékkal HARCMŰVÉSZ CSATLÓS laptervet!

Továbbá keresünk laptervet Százkarmú / (Holdfény) Erragal-ra is. A kalandozó hangulatos, de az eddig született ötletek mind elvéreztek különböző okok miatt.

Rajta hát, tervezzük meg együtt őket!

A kiadó fenntartja a jogot, hogy amennyiben nem érkezik megfelelő minőségű lapterv, nem hirdet győztest! Ez a kikötés mindkét pályázatra vonatkozik.
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2012. máj. 24., 07:07:01

Tharr akarata
Ezt a nekromagitorral tesztelném, aki Tharr-hívő és nekromanta. Nayannal Mp-gyárnak tűnik, de elég kombós ahhoz, hogy fixen ne működjön.

Tharr átka
Ez teccik, de rá kell írni, hogy egyszerre 1 ilyen lap hatása érvényesül.

Hadjárat
Az időtartamnak nem jó a forduló, mert a köv körre hat. Helyette időtartam: speciális.
A másik, hogy ha végrehajtok 3 sikeres manővert, nincs kövkör - sosem fog létrejönni… Az pedig, hogy ekkora költséggel termel +1 lapot köv körre, nem ultra laphoz méltó. Vö. a szakadt zászlóval, átlagos lap, megszakban húz manőver előtt 3 lapot.

Barras
Ez bejön.

Felmentő sereg
Imba lap, senki sem fog kalandozót letenni, mert a másik -2 ért hoz kettőt. Héroszok csarnoka, ködóriás + gobbó 7-ért...

Raktárházak őrsége
Hangulatos, jó old-school feeling, de max. Torellel lehet raktározni küldit, a sima raktározandók ideje elmúlt. Olyan lapot kéne tervezni, ami a küldik mp-igényét csökkenti.

Hadi átépítés
Nem tudom, ki tervezte, ugye a Dominion játék ihlette?
A gond az, hogy a való-tornyot helyettesíti, duplára tápolva. Pl. hoz 2 Igerét… A Shaka’torr ehhez képest megfontolt játéktempóra öszönző lap.

Kadal pártfogása
Ez jó, teccik.

0 MP Boszorkánykör
Hangulata jó, nincs realitása. Első kiadás gyakori, bűvtekintet célravezetőbb, erősebb.

Krad pártfogása
Adjon +2 küldetés-slotot. A jelenben működő hatás, hogy „Küldetés nem célozható”, ez ugye nem gátolja az akadálylapcsatolást?

Gilron pártfogása
0 mp-ért irányíthatok bármennyi építményt? Nem jó. Vagy csak az ellenféltől elfoglaltra vonatkozik?
Másik képességét sem támogatom. Nem tetszik.

Bátorságpróba
Enyém = jó :)

Járőrözés Erion utcáin
Nincs benne, hogy min 1-1 kallert és akciólapot el kell dobni. Gringoval egyetértek, a bárdok így is 2 kör alatt körberohannak.

Az olajraktárak felgyújtása
Hiányzik róla, hogy Jockey Ewing feltétel nélkül ingyen oldja :)
De amúgy jó, nem lehetne 1 olyan feltétel, amit tűzvarázsló teljesít? Ha már gyújtogatás? De ez tetszik.

Az idővonal befolyásolása
Az ötlet bejön, de alapos szerelést javasolok. A nevén is dolgoznék, kicsit szaknévsor-ízű, pl. „Kaoraku álmának megzavarása”?. A 2 képzettséges feltételt többnyire Varázshasználók oldják, összesen 4 nem nevesített. Ha nem elhanyagolásra ítélt lapnak készül, változtatni kell rajta (kb. Vitára építhető pakliba férne be úgy, hogy hatékony is legyen). 3 mp-ért adjon 5-6 DP-t, és kicsit belegondolva a hatásába, sokkal erősebb, mindezt megoldásáig adja.
Gringo
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2012. feb. 08., 19:53:28

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Gringo » 2012. máj. 22., 18:53:43

Tharr akarata 2 mp

érdekes és hangulatos, főleg hogy a bakpápát idézi. sajnos ősi egyezményes könyvvel elég érdekes kalandozópörgettyűt csinál mindenkiből. lényegében 2 manáért mindig lehet egy éber kalandozód, szerintem eldöntené a meccseket. ebben a formában sajnos nem tetszik.

Tharr átka

fura lap. szerintem offenzre játszaná mindenki, eztuán meg mindenki berakná védekezni is, ergo kötelező lenne. tényleg, mi van ha az ellenél is kinnt van? én nem támogatom.

Hadjárat

ez tetszik.

1MP Barras

nem tudom hogy beraknám e pakliba, de mindenesetre vicces, nekem bejön.

2MP Felmentő sereg

durvább mint a concordia. szinte feltétel nélkül termel 4 manát, nincs kockázat. nem tetszik.

0MP Raktárházak őrsége

hangulatos, de pakliban nem tudnám elképzelni.

Hadi átépítés 2 MP;

akár végleges is lehetne, mivel úgyis concordiázva meg sakatorozva, tharr szentélyezve, földrengve lenne.
lényegében 2 manáért ad egy szintet, csak jó hosszan van megfogalmazva.

34. 2MP Kadal pártfogása

ez tetszik, szerintem régóta igény van egy ilyen hatásra. kell.

0 MP Boszorkánykör

a fíling megint ott van, csak ezt sem tenném be egy pakliba sem. a boszorkányok sosem voltak azok a gyorsan kiépülősek, és biztos nem forgatnék be egy kallert egy küszöbért vagy egy sebért. inkább játszanék olyan lappal ami tudja ezt alapból.

Krad pártfogása 0 mp

ez király. talán a szokásos krad hívős, 2 mp-s cuccal kiegészíteném, a mélységbe rakáshoz úgy sem kell.

Gilron pártfogása 0 mp

ez már melegebb. de talén ha nem ad dp-t akkor talán elmegy. majd a teszt megmondja...

1 MP Bátorságpróba Sheral ÚT:1 DP:X

wow, ez tetszik :) talán kicsit könnyítenék a feltételeken, ha már úgyis meg kell küzdeni valami nagy döggel.

2MP Járőrözés Erion utcáin 3DP ÚT:4

egy járőrözésért 2mp/4 dp. szupertáp hatás, plusz még éberen is térnek haza. inkább ne. ha valaki kijátszaná ellenem biztos otthagynám.

1MP Az olajraktárak felgyujtása 2DP

ez ok.

3MP Az idővonal befolyásolása 4DP

nekem tetszik.
Noire
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2011. ápr. 22., 13:25:07

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Noire » 2012. máj. 22., 08:56:15

Az utolsó 15 erre az idényre:

Tharr akarata 2 mp
Eseménylap (Isteni akarat)
Mp-igénye 2-vel csökken ha játékosa irányít Tharr-hívő kalandozót
[megszakító] Játékosa kalandozó leidézésekor játszhatja ki. Játékosának fel kell áldozni egy kalandozóját. A leidézett kalandozó mp-igénye a feláldozott kalandozó mp-értékével csökken. A kalandozó mp-igénye más módon nem csökkenthető.
Időtartam: Pillanat

Tharr átka MP: 0
Ha egy kalandozó alapszintet veszítene, akkor ehelyett az alapszintvesztésnek megfelelõ mennyiségût sebzõdik. Ha sebzés éri, akkor a sebzésnek megfelelõ mennyiségû alapszintet veszít ehelyett.
Idõtartam: Végleges

Hadjárat
MP:0
[megszakító] Irányí tójának kézmérete a következõ fordulóban annyival nõ, amennyivel több sikeres sorelhagyó manõvert hajtott végre, mint az ellenfél. Ha ez a szám nagyobb kettõnél, akkor az ellenfél kézmérete a következõ fordulóban ugyanennyivel csökken.
Idõtartam: forduló

1MP Barras
Eseménylap
Időtartam: végleges
(állandó)A Játékosok semmiképen sem húzhatnak/kereshetnek ki lapokat a Jövőből, ha páros a Kezükben tartott lapok száma.
(állandó)A Játékosoknak semmiképen sem kell lapokat dobniuk a Kezükből/Jövöből, ha páratlan a Kezükben tartott lapok száma.

2MP Felmentő sereg
Eseménylap
ID: Pillanat
[(megszakító)]Játékosa gyors hatásként leidézhet legfeljebb 3 kalandozót a Kezéből.
Ha célpont ellenfél több kalandozót irányít mint Játékosa, a Kalandozók MP-igénye 2MP-vel csökken.

0MP Raktárházak őrsége
Eseménylap
ID: Végleges
[(állandó)]Ha Játékosa egy építményéhez/toronyszintjéhez van csatolva küldetés, akkor annak fala 2-vel nő, plusz 2 akadálylap csatolható hozzá, és az akadályozó csapat csapatmérete 2-vel nő. Egy Játékosra egy ilyen hatás érvényesül.
[(1/kör, állandó)]Képessége feltétele: a Raktárházak őrsége felálldozása. Játékosa Célpont raktározandó küldetését egy másik lehetséges helyre csatolhatja, mint plusz raktározandó küldetést.

Hadi átépítés 2 MP;
Időtartam: x+1 forduló
Egyszerre csak egy hadi átépítést irányíthat egy játékos.
Jelenbe kerülésekor leidézőjének legalsó toronyszintje a múltba kerül, ekkor cserepaklijából kiválaszthat két toronyszintet amelyeket jelenbe rakhat alsó két toronyszintként. Ha a hadi átépítés a múltba\mélységbe kerül és az általa játékba hozott toronyszintek a jelenben vannak akkor a múltba kerülnek.
X annyi ahány építészet képzettséggel rendelkező kalandozót irányít játékosa.

34. 2MP Kadal pártfogása
Időtartam: Forduló
MP-igénye 2-vel csökken, ha játékosa irányít Kadal-hívő kalandozót.
[(állandó)]Játékosa toronyszintjeinek MP-igényét helyettesítheti egy toronyszintje feláldozásával.

0 MP Boszorkánykör
Eseménylap
Időtartam: Végleges
(Ismételhető) Boszorkány varázslat kijátszásakor aktivizálható. Irányítója éberből pihenő helyzetbe forgathatja tetszőleges számú boszorkány alkasztú kalandozóját a létrehozó kalandozón kívül. Ha így tesz, akkor X-szel csökken a varázslat elleni mentődobás felső küszöbe, vagy X-szel nő a varázslat sebzése. X = a létrehozón kívül elforgatott boszorkány alkasztú kalandozók alapszintjével.

Krad pártfogása 0 mp
IT.: Állandó
Tipus: isteni adomány
A játék kezdetekor a Jövő pakliból ingyen Mélységbe tehető, ha még nincs Játékosa Mélységében isteni adomány.
Ha Mélységben van, akkor Játékosa +1 küldetése lehet a Jelenben.
[áll] Küldetés nem célozható.

Gilron pártfogása 0 mp
IT: Állandó
Tipus: isteni adomány
A játék kezdetekor a Jövő pakliból ingyen Mélységbe tehető, ha még nincs Játékosa Mélységében isteni adomány.
Ha Mélységben van, akkor Játékosa dönthet minden építménye megszerzésekor, hogy azt plusz építményként irányítja. Ilyenkor az adott építmény nem ad diadalpontot.
[áll] Felszerelés és építmény nem célozható.

1 MP Bátorságpróba Sheral ÚT:1 DP:X
- K: Fizikum > 8
- K: Asztrál > 8
- K: Mentál > 8
Csapda nem csatolható hozzá. Az ellenfél nem csatolhat akadálylapokat, míg ide nincs csatolva akadálylap. A megoldására induló / akadályozó csapatok mérete mindenképen 1. Az ide csatolt bestia felfedése ingyenes, de nem marad csatolva, ha győzedelmes bestia. X: a csatolt bestia mp-értéke.

2MP Járőrözés Erion utcáin 3DP ÚT:4
Helyszín: Erion
A megoldó játékos megnézheti célpont ellenfél Kezében tartott lapjait, és eldobathatja az összes, legfeljebb 3MP-értékű kalandozót, és az összes, legfeljebb 1MP-értékű akció/esemény/akadálylapot.
A megoldó csapat városőr kalandozói éberen térnek vissza a Sorba, de csak akadályozó csapatba választhatók az adott fordulóban.
-2xK: Fizikum>6 + Mentál>5
-HARCOS + Erioni + Csapatszint>4
-3xLefegyverzés/Mesterlövészet/Taktika

1MP Az olajraktárak felgyujtása 2DP
Tengeri küldetés
Út:3
Helyszín: Abaszisz, Ifin
A küldetés sikeres megoldása után Célpont ellenfél választ:
- Veszít annyi MP-t, ahány kalandozóbol állt a megoldó csapat.
- Átad 1 MP-t a megoldó Játékosnak
-(:K)Fizikum>5 + Varázstárgy a csapatnál
-Harcos + Boszorkánymester/Természet szféra
-Hajózás + Lopózás

3MP Az idővonal befolyásolása 4DP
ÚT: 4
Helyszín: Doran
A megoldó Játékos megnézheti minden Játékos Jövő paklija legfelső 10 lapját, majd tetszőleges sorrendben visszateszi a lapokat a Jövő pakli tetejére. A forduló végéig a Jövő palkikat nem lehet megkeverni és abból lapokat kikeresni vagy megnézni.
-2xIdőmágia Kézből eldobása
-Asztrológia + Legendaismeret
-Alkímia + Vallás
Andras
Hozzászólások: 1112
Csatlakozott: 2009. dec. 18., 18:10:20

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Andras » 2012. máj. 17., 08:33:23

Előre szólok, hogy nem a tesztcsapat véleményét tolmácsolom, hanem kizárólag a sajátomét. És lesz benne sok szubjektivitás is. Előre szólok, hogy johny-spike nézőpontomat most nem is akarom levetkőzni.

Tűzszentély
DP: 1
Építmény
T/V:3/3,csatolhatóság bestia 2/ csapda 1
Kihozási feltétel: sogronita kalandozó irányítása
Ha a feltételt teljesítő kalandozó ordani, akkor helyszíne Ordan lesz és plusz építményként irányítható.
Ha a feltételt teljesítő kalandozó toroni, akkor helyszíne Toron lesz és kap egy dp-jelzőt.
[1mp, egykörbenegyszer] Játékosa kap 2 mp-t, amit csak tűzvarázslói varázslat akciólap létrehozásához költhet el. A fel nem használt MP-k a forduló végén elvesznek.

A helyszíne sajnos csak szóban hangulatos, nincs hozzá erős játéktechnikai kötődés. Nekem legalábbis nem ugrott be ilyen interakció. Talán majd egy olyan kieg után, ahol a helyszín számít. De itt és most nem látom értelmét. Ilyen interakció hiányában csak első olvasásra hangulatos nekem, amint pakliba tenném, rögtön elveszítené a varázsát.

Gattaer
a Császárváros leghíresebb színháza, Helyszín: Toron, Shulur
DP: 5
Támadók: 1; Védők: 2;
Csatolhatóság: 3 Csapda
Kihozási feltétel: 3xSzínészet
[Állandó] Irányítójánál három épülethelyet foglal.
[Állandó] Ellene indított építmény bevétele manőver semmiképpen sem ingyenesíthető.
[Állandó] Színészet képzettséggel rendelkező kalandozók, küldetés megoldás feltétel teljesítésekor, bármilyen kaszttal helyettesíthetik sajátjukat. Ha Álcázás képzettséggel rendelkező kalandozó is van a csapatban, akkor bármilyen nevesített kalandozó feltételét teljesíthetik.

Szimplán túl erősnek tartom. Nincs szerelési ötletem. Több fronton is problémába ütköznék, ha bele akarnék nyúlni. Én ezt a lapot nem javasolom továbbjutásra.

Alvunosi hőkutak
építmény
Völgyvidék, Alvunos
2dp
Tám/véd 5/5
Csapda/bestia 2/4
Felt: Alvunosi lap irányítása
Kihozási feltétele helyettesíthető 7 szintnyi tűzvarázsló irányításával
(Áll.) Tűzvarázslói varázslatok mp igénye 1-el csökken.
(Áll.) A helyszínén kialakult harcban minden védő használhat tűzvarázslói varázslat akciólapokat.

Hatalom amulettje tűzvarázslóknak, aminek kihozásához nem kell kalandozót elforgatni, sem tárgyhozást pakliba tenni, és emellett még 2 dp-t is ad. Nagyon egyszerű táp. Biztos vagyok benne, hogy teszten be lehetne paraméterezni, kérdés hogy elég érdekes-e, hogy megérje.

1 mp Párbajkódex
Tárgy
Raktárból csatolása 1mp kivéve, etikett képzettséggel rendelkező vagy bajvívó kalandozóhoz.
[áll, 1körben egyszer] Viselője harc manővert kezdeményezhet. A harc nyertesének Játékosa kap egy Dp-jelzőt.
[áll] Cselszövés, cselezés, méreg és varázslat akciólapok mp igénye eggyel nő manőverben.

Ennek a lapnak semmi értelmét nem látom.

1 MP Hűbéreskü
cselezés Fázis: Sor
Kaszt:Lovag, Paplovag
Létrehozó nem fordul el, ha legalább 5. alapszintű nevesített kalandozó.
Politika képzettséggel rendelkező kalandozó kasztmegkötéstől függetlenül használhatja.
Létrehozóhoz csatolható Kézből egy nevesített kalandozó lapot, mint csatlós.

Túl erős, szerelhetetlen. Caput draconis nem véletlenül kincs. Ilyen lap volt tesztelve a kötelékek alatt. Pár perc után le lett irtva róla az összes beépített elfordulásmentesítés. Aztán fel lett írva 2 mp-re. Aztán 3-ra. Aztán szanálva lett. Nem javasolom továbbjutásra.

Geofrámia
Tárgy 2 mp
Krad hívő kalandozó elforgatásával ingyen leidézhető. Jelenbe kerülésekor meg kell nevezni egy helyszínt.
[áll]Irányítója a megnevezett helyszínnel rendelkező küldetés lapokat plusz küldetésként hozhatja Játékba.
[áll] Feláldozható, ha egy olyan építmény kihozási feltételét teljesíti, amely rendelkezik a megnevezett helyszínnel. Az adott építményt plusz építményként irányítja játékosa.

Ha jól értem, akkor ez leginkább csak építmény kihozására jó, a többi szöveg keveset ad hozzá a lap kombózhatóságához. Összességében egy bonyolult rabszolgaváltságnak tűnik. Mivel a rabszolgaváltság a maga egyszerűségében is problémás lap, ezért nem javasolom a továbbjutását.

1 mp Shugaru dió Nincs
ID: Pillanat AT: Tárgy F: Sor Sebzés: Nincs
Méreg
Játékosa paklijában tetszőleges számú Shugaru dió lehet, de nem haladhatja meg a pakliban levő kalandozó lapok számát.
(megszak) Raktárból csatolható játékosa célpont kalandozójához, aki ekkor éber helyzetbe fordul. 1 kalandozóhoz fordulónként 1 csatolható.
(állandó) Ha viselőjéhez a forduló során nem csatoltak Shugaru dió-t, a forduló végén véglegesen veszít annyi alapszintet, amennyi Shugaru dió van hozzácsatolva, melyek ekkor a Múltba kerülnek.

Laphatása nekem nagyon unszimpatikus. Soha nem tudom megszámolni az ellenfelem hány ilyet és hány kalandozót játszott. Első képessége meg nem kompatibilis a szabályokkal, mert felszerelés akkor működik ha kalandozó viseli. Nekem személy szerint rendkívül ellenszenves lap.

2 mp Pajzsroham Nincs
ID: Pillanat AT: Támadás F: Sor Sebzés: 1
Közelharci támadás, zúzás
+1 szint sebzést okoz mindegyik feltétel, ami létrehozójára teljesül kijátszásakor:
- Akadályozó csapat tagja.
- Aktuális szintje min. 3.
- Van csatolva hozzá pajzs.
- Csapatának nem egyetlen kalandozója.

Ez egészen érdekes. Elsőre nem tudom belőni az erejét, ami azt jelenti hogy gondolkodni akarok ezen a lapon. Én az ilyet szeretem, szóval amíg be nem bizonyosodik, hogy probléma van vele addig szeretni fogom. Javasolom a továbbjutását.


2 mp Villámugrás Pap, Boszorkánymester
ID: Pillanat AT: Varázslat F: Harc Sebzés: 3
Villámmágia, Természet szféra
Akkor idézhető le, ha létrehozója Sorban van, és Játékosa harcol. Létrehozója Játékosa csapatának tagja lesz tetszőleges pozícióban, pihenő helyzetben, és célpont ellenséges frontember sebződik 3 szintet.

Ez is érdekes. Nekem tetszik. Továbbjutásra javasolom.

2 mp Kirohanás HARCOS, Bárd, HARCMŰVÉSZ, Paplovag
ID: Pillanat AT: Cselezés F: Sor Sebzés: Nincs
(megszak) Kijátszásának feltétele, hogy játékosának 1 toronyszintje van a Jelenben (nem szakíthat meg időfonalat). A játékos ingyenes ostrom manővert kezdeményezhet. Ha ez sikeres, a következő mp-kötött manőver joga is az övé.

Értem, hogy mi a lap célja, de ezt nehéz úgy megfogalmazni, hogy jó legyen. Sajnos a nem szakíthat meg időfonalat kifejezést kevesen tudják/értik, ezért nem is szoktuk használni lapok szövegezésekor.
Félek, hogy ez a lap hasonló sorsra jutna, mint a Napvér pajzs, mely azért is hatott be sorból harcba, mert így lehetett érthetően megfogalmazni úgy, hogy ne kelljen kevéssé ismert fogalmakat bevezetni, ne legyen ködös a használhatósága, és hogy kiférjen a szövege a lapra. (Hogy védjen akadálylapok ellen ahhoz az kellett, hogy ne csak a viselőjét tudja gyógyítani, és hogy ne hasson be harcba ahhoz az állandó jeltől kellett volna megszabadulni. Ez a két szempont meg eléggé szembe ment egymással, és a kiegészítő szempontjából fontosabb akadálylapvédelem szempont érvényesült.)
A kirohanásnál valószínűleg le kellene szedni a nem szakíthat meg időfonalat kifejezést, rá kellene írni, hogy sor fázisban idézhető le, és valószínűleg ez a gyors hatás feláldozását jelentené, amivel veszítene a használhatóságából és a hangulatából. Ez pedig ennek a lapnak az esetében a szanálással lenne egyenlő.
Alternatív megfogalmazás, hogy akkor idézheted le, amikor egy tornyodat leverték, és a következő manőverrel te jössz amennyiben ostromolsz. De ehhez teljesen át kellene fogalmazni.


X mp Nyílzápor Harcos, Fejvadász, SZERENCSEVADÁSZ
ID: Pillanat AT: Támadás F: Sor Sebzés: 2
Távtámadás
Játékosa a lap kijátszásakor X éber kalandozóját pihenő helyzetbe forgatja.
A Nyílzápor célpontjai sorban levő ellenséges kalandozók. Maximum X kalandozó lehet célpont.

Nem javasolom a sorba való direkt átnyúlást. Nem támogatom.


0 MP Lángrobbanás
Sebzés: X Használó:Tűzvarázsló
Akció-típus:Cselezés
Időtartam: végleges
Fázis:sor
Csatolni kell a létrehozó kalandozóhoz, aki nem fordul el.
Ha létrehozója harc folyamán meghal, akkor az összes, a harcban résztvevő kalandozó X szintet sebződik. X= létrehozója alapszintjével.

Ez nekem nem jön be. Általában olyan lapok sem kerülnek be a paklimba, amik egyből csinálnak valamit amint kiteszem.

1MP Máguspalást
ID: Végleges AT: Varázstárgy F: Sor S: N
Típus: Varázsköpeny
(állandó)Gyors hatásként leidézhető, és azonnal csatolható irányítójának egyik kalandozójához.
[(állandó, harci)] Viselőjére nem érvényesül a frontemberi büntető módosító.
[(állandó, harci)] Varázslat kijátszásakor viselője nem fordul el. Egy harcban egyszer alkalmazható.

Valahogy túl egyszerű...A csatlós nekem szimpatikusabb, de lehet ezzel egyedül maradok.

1MP Győzelmi zászló
ID:Végleges AT:Tárgy F:Sor S:N
[(állandó)] Ha viselője sikeres egy sorelhagyó manőverben, akkor a Győzelmi zászlóra tenni kell egy DP-jelzőt. A DP-jelző 1 DP-t ad. Ez a jelző tulajdonsága.
[(harci, 1/kör)]Viselője csapatszintje annyival nő a harc végéig, amennyi DP-jelző van a Győzelmi zászlón.

Szóval minden sorelhagyó manőver +1 dp. Szerintem ez NAGYON buta a 0/1-es éberen hazajövős küldikkel. Ráadásul Jogos örökséggel kereshető. Ezt nem támogatom.

6 MP Az Élet dala
IT: pillanat, Fázis: Sor, Bárd dalmágia
Irányítója bármely Múltban/Mélységben lévő célpont kalandozó lapot ingyen a Játékba hozhat.
Hatalomszóval rendelkező elf kasztmegkötéstől függetlenül használhatja hatalomszóként.
Ekkor a célpont a továbbiakban elf fajúnak is minősül és a következő laphatást kapja:
állandó Nem hat rá hatalomszó akciólap, kivéve, ha Játékosa úgy akarja.

Ellenzem a kasztspeckók elmosását. A papok tudnak feltámasztani, a nekromanták hullázni. A bárdok maradjanak meg a lantnál. Csalódnék ha ez a lap továbbjutna.
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2012. máj. 17., 07:26:12

pár észrevétel:

Élet dala nevest ne hozzon, vagy működjön úgy, hogy 8-X körre hozza a kallert a jelenbe (X alapszint).

Hűbéreskü lehet esetleg 2 mp. De 1-ért sem broken, ahogy a Gyászhozó ingyen sem az. (A kumulatív élőfémáncél, AZ broken...)

A shugaru diót én is varázstárgynak szántam...

Anyr: olyan pakli alapja, ami a 2 kaszt akciólapjaiból old meg mindent. Jelenleg nincs hozzá értelmes kaller. Zombee, ha tudsz jó képességet, jöhet, de nem az 5 vallás teszi erőssé.

Villámugrás: braka, javítás: OK. Gringo, ez a beugrálni képes kalandozók és a stabilan kisüthető harci sebző BM varázslatok repertoárját bővítené, sztem kevés van: snil, térmágus, driáq (ami imba), varthon, nehéz ló. Mind kalandozói képesség, azaz nincs meglepetésfaktor bennük.

Uralkodói palota: én szeretem a spec. győzlmes lapokat, a toronyszintes jó is, de nem kezdő szinten kéne lennie, törpe kötődést javasolnék.

A sólyom felderítő: nomádos koncepciókkal, pl. 10BNY-nyel kéne jól együttműködnie, de ne alapszintet kapjon már mindenki. A manőverért alapszint dolgot amúgy is ranagolitának kategorizálnám.

Az emberrabló nem kontroll, hanem éppen védelem a snil-gobbó-vhgy / ködóriás-daroweeni stb. pakliktól.
zombee
Hozzászólások: 298
Csatlakozott: 2010. feb. 14., 10:46:48

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: zombee » 2012. máj. 16., 21:55:04

Angyalgárdista: utolsó képességét lecserélném, mert hadrendeseknek van ostromgyűlés, így akadálylap aktivizálást ellenük másképp büntetném.
[(állandó)] Ha az ellenfél akadálylapot aktivizál az Angyalgárdista csapata ellene, akkor annyiszor két lapot kell eldobnia jövő paklija tetejéről, amennyi hadrend képzettséggel a csapat kalandozói rendelkeznek.

Haonwelli arénabajnok : felesleges a 2. képességben a korlátozás. Tetszik.

Goradon: felejtős.

Illyr-On Manare : nem bejövős a gyorshatású kalandozók direktben történő ellehetlenítése. Visszadobnám.

Penerrya :utolsó képességét valami Igere hívőre tenném. Egyébként tetszene.

Sion Dar: ha nem lenne akarátvitele tetszene. De nélküle meg valszeg gyengus.

Lai-Felip Sichetti: felejtős. Briar egy unicum a játékban. Maradjon is az.

Talavrai testőr : sajnos ez nem tetszik.

Akyir : tetszik, tovább.

Százkarmú : szintén tetszik, tovább.

Anyr: nem ilyenek az anyrok, plusz ősi egyezmény könyve miatt teljesen felesleges így kiadni.

A Bukott Herceg: tetszik.

Rejtőző Régens : túl speckó, ultrának ezért nem érzem jónak.

Ceremóniaterem: plusz építmények nagyon erősek lehetnek, így néhány saját tervemre is azt fogom mondani, hogy inkább vessük el.

Uralkodói palota: szerintem nem kell még egy győzelmi feltétel. Elég van már belőlük.
Andras
Hozzászólások: 1112
Csatlakozott: 2009. dec. 18., 18:10:20

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Andras » 2012. máj. 16., 18:36:41

Javasolom átnézésre Braka legújabb ötleteit a Lapötletek topicban. Nem azt mondom, hogy mindegyik ötlet egyformán jó, de első benyomásra bőven megüti azt a szintet, amit az itteni legutóbbi kör képviselt.
zombee
Hozzászólások: 298
Csatlakozott: 2010. feb. 14., 10:46:48

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: zombee » 2012. máj. 16., 10:07:42

Sziasztok!

Akkor én is beszállok. Kicsit nagy a lemaradásom, de igyekszem pótolni.
Pszi-mester : alapvetően tetszik. Ha megjelenik, a tördelésre azért oda kell figyelni. Előbb jöjjön a laphatás, mit a képesség. Ereje kérdéses számomra.
Siopa pszit pedig be lehetne venni a szabályba. Mármint hogy ők mindent pszit tudnak használni.

Impernis Medior : van hangulata, de túl erőltetett. Nem engedném tovább.

Az inváziós flotta inkvizítora : úgy hiszem egyáltalán nem abba a pakliban használnák, amiben hangulatilag szerepelnie kellene. Sorban ülök özönvizelek, exterminus jelzőt aggatok, alapszintet buktatok. Kalandozó kontrollból elég van már nem kell szinesíteni.

Di'Maremi harcmester : saját terv, menjen tovább
A kiegészítő szöveg már nem kellene, mindenki tudja mit takar. Ha túl erős képessége kerüljön mpbe, de max 2-be.)

Felföldi hóhérpoéta: erős hatás, hangulatilag is. Nekem bejön, menjen tovább mindenképp.

Az El dzsiah : visszadobnám. Képessége számomra kétséges hogy hogyan akar működni.
Plusz én 12/6os ütőgépnek adnám ki.

Khea'Khintalas magiszter : ez jobb mint a pszi mester és nagyon erősnek is tűnik. Kreatív árazása különösen
Képességében tényleg le kell cserélni az „a”-t egy-re.

Elkárhozott hős : sose jöjjön ki még hasonló sem. Én snilbölcse-gobbó tengelybe raknám, idegroncsolással.

Császári főépítész : hangulatos, de nem ultrának való szerintem. Így visszadobnám.

Pyarroni kartográfus: szintén zenész. Gyakorinak viszont jó lenne kiadni

Erioni uzsorás: feltámasztom, megölöm. Tetszik benne az ötlet, de ereje kétséges. Továbbot neki.

Torof Miigan tetszik, de ne csak ő jöjjön haza éberen, hanem a csapat is.

Tengeri vadász : tetszik, de kevés ultrának.

Yllinori sólyom felderítő Legyen 4/2 és harc menőverért kapjon + alapszintet. Szerintem úgy már jó lenne.

El sobirai emberrabló: nenene!!! Már van elég kalandozó kontroll. Nem kell még egy, főleg így nem.
Aquir
akinél van egy Hargash-Um szem
Hozzászólások: 244
Csatlakozott: 2009. dec. 03., 11:59:50

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Aquir » 2012. máj. 15., 13:15:33

Aquir, a továbbjutásos hsz a te szubjektív álláspontod, vagy azok a tesztcsapat döntései?


Saját álláspont, én nem dönthetek a többiek helyett.
Csak kétféleképpen élheted az életed. Vagy abban hiszel, a világon semmi sem varázslat. Vagy pedig abban, hogy a világon minden varázslat.
Albert Einstein

aquir.1234@gmail.com
06-70-231-9347
skype:aquir.1
braka
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2009. dec. 08., 17:19:03

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: braka » 2012. máj. 15., 13:14:12

Sziasztok!

Tűzszentély, Alvunosi hőkutak: rájuk kell írni, hogy egyszerre egy ilyen hatás érvényesül, vagy hogy legfeljebb egyet lehet belőlük irányítani. Gondoljatok bele: ordani sogronita + rőtsárkány=3 tűzszentély + 3 hőkút. Az azt jelenti hogy körönként +3MP és hárommal olcsóbb minden tűzvarázslat. Ja és +9 DP.

Gattaer: azért egy színház ne adjon több DP-t mint a tizenhármak tornya vagy a boszorkányerőd. Adjon csak 2 DP-t, és az első két képessége már nem is kell, a harmadik meg elég erős.

Párbajkódex: úgy hogy egy körben csak egyszer használható szerintem gyenge. Képessége legyen ismételhető, úgy talán jó lehet. És a szövegezésében nem kell a DP-jelző, csak az hogy a manővert sikeresen teljesítő játékos kap 1 DP-t.

Hűbéreskü: ez sajnos nem tetszik. Nagyon durva dolgokat lehet kihozni 1 mp-ért.

Geofrámia: a küldetés és építmény vonalat erősíti. Jónak tűnik.

Shugaru dió: megszakító éberbe fordulás akár több kalandozónak is 1 darabbal és mindezt 1 mp-ért hátrány nélkül? Mivel tárgy, így minden kötöttség nélkül lecsatolható, így a második képessége soha nem lép érvénybe. Tehát valakit éberbe forgatsz vele megszakítólag, aztán lecsatolod, majd egy másik kalandozódat forgatod vele éberbe, aztán lecsatolod, majd... Ezt maximum így tudnám elképzelni: 4 mp, kincs:2, időtartam:felhasználás.

Pajzsroham: ötletes támadás akciólap, tetszik.

Villámugrás: a fázisát módosítani kell Harc/Sor-ra, és az első mondatot erre: "A harci körökben játszható ki akkor, ha a létrehozó Sorban/Harcban van és Játékosa harcol. " Végre egy jó villámvarázslat.

Kirohanás: a bárd, HARCMŰVÉSZ kasztmegkötést el kellene hagyni, és helyette a stratégia/taktika képzettséggel rendelkező kalandozók használhassák kasztmegkötés nélkül. Érdekes lap, érdekes taktikákat szülne.

Nyílzápor: ezzel a megfogalmazással 2 kalandozót kellene elforgatni hogy a másik sorban sebezz egyen, és a fázisa miatt harcban sem lehetne használni. Az sem világos hogy a célpontoknak különbözőnek kell lenniük vagy lehet akár az összes célpont egy is. Dolgozni kell még a megfogalmazásán, és tisztázni hogy pontosan mit is tud.

Lángrobbanás: olvastam valamelyik mágus szerepjáték könyvben valami hasonló tűzvarázslói rituáléról, ez engem arra emlékeztet, úgyhogy tetszik. De ott a használó egy idő múlva újjáéledt a detonáció helyén. Ez jelképezhetné az hogy vissza kell venni kézbe vagy visszakeverni a jövő pakliba.

Máguspalást, Győzelmi zászló: az én tervein, tehát csodálatosak.

Az Élet dala: Fraien, összes varázslóúr és még sokan mások nagyon szeretnék. Remélem a feltételes mód marad érvényben.
Gringo
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2012. feb. 08., 19:53:28

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Gringo » 2012. máj. 15., 10:36:49

Tűzszentély
valami kell a tűzvariknak. óccsítás, de legalább mana kell hozzá.

Gattaer
Hangulatos, de kicsit veszélyesnek tartom. Egy déli kapus kereséssel mindjárt 5 dp-t ad. rendben hogy sok helyet foglal, de azért eddig építményekből 3-4 dp-t is nehéz volt összeszedni, megtartani, és nem is egy kereséssel. Ráadásul nehezíti a saját magára irányuló manőverek sikerességét. támadók védőket is kiegyensúlyoznám. talán 4 dp-sként elmegy. kicsi korrigálás: nem tudom hogy van e olyan a szabályban hogy épület hely. inkább azt írnám rá hogy irányítója nem irányíthat több építményt.

Alvunosi hőkutak
szintén csak olcsósítás, viszont a kihozási feltétel tetszik. talán olyan irányba kéne fejleszteni.

1 mp Párbajkódex
ez jó, tetszik, rendben is van

1 MP Hűbéreskü
nagyon durva. szerintem nagyon elszállt passziánszokat eredményezne.

Geofrámia

ez tetszik, nagyon hangulatos, a lap is kiegyensúlyozott, csak nem érzem benne azt az átütő erőt ami miatt ultrának kéne lennie. talán 1 mp-ért.

1 mp Shugaru dió

én személy szerint nem szeretem a búgócsiga elven működő paklikat, az hogy megszakító és 1 mp külön öröm, de ha nektek ez kell legyen. annyi észrevételem van hogy mivel csak tárgy így manőver után, vagy előtt lecsatolom és nem veszítek alapszintet.

2 mp Pajzsroham
nagyon jó, hangulatos is. rendben van. kicsit a megfogalmazáson segítenék mert csak 1 perc gondolkodás után jöttem rá hogyan működik.

2 mp Villámugrás

nem látom az alkalmazási területét, plusz annyi ilyen beugrós képesség van már. Ha sorban van akkor miért harc fázisú? legyen olcsóbb vagy csináljon pluszban még valamit.

2 mp Kirohanás
Zrínyi újratöltve :D Ez nagyon jó. Azért a bárdokat nehezen tudom elképzelni egy lovasroham élén :) "mindjárt kirohanok, de előtte még hallgassátok meg ezt a históriát". megfogalmazás potosítási javaslat: legfeljebb egy toronyszitet irányít.

X mp Nyílzápor Harcos

hangulatosnak hanguatos, de szerintem elég ritkén használt lap lenne. kezdetben egyért sebzek egy célponton. bár a fene tudja, lehet lenne rá életképes pakli. távtámadókhoz beférhet.

0 MP Lángrobbanás

a mechanizmus maga tetszik, nagyon is használható lap lenne, de a tűzvarázslóknál ez inkább halálkor megidézett varázslat. nem látom miért kéne cselezésnek lenni, nem egy kémkedés, vagy felszerelkezés.

1MP Máguspalást
rendben van.

1MP Győzelmi zászló
ez tetszik.

6 MP Az Élet dala

elég hangulatos, alternatív feltámasztás. mondjuk nekem első dolgom lenne varázslóurakat kitermelni a múltba aztán visszahozni őket, nyakékkel meg hatalom amulettjével, ezért ráírnám, hogy mp igénye nem csökkenthető. a játékba hozás ilyenkor idézésnek minősül?
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2012. máj. 15., 07:13:11

A tűzszentélyből és a hőkutakból 1 lapot csinálnék, ami 1 DP-t ad, kijön sogronitára és 2 képessége van:
[1x/kör] Játékosa kap 1 mp-t, amit csak tűzvarázslói varázslat akciólap létrehozásához költhet el. A fel nem használt MP-k a forduló végén elvesznek.
[Áll.] Irányítójának akadályozó manőverben résztvevő kalandozói kasztmegkötéstől függetlenül használhatnak tűzvarázslói varázslat akciólapokat.

Gattaer
ez jó.

Párbajkódex
Ez is jó, kis javítás a szövegben: A harcot megnyerő játékos kap 1 DP-t.

1 MP Hűbéreskü
Ez baromi erős, majdnem Caput Draconis. Máris van rá 180 paklim! Kis szövegjavítás: „kalandozó lap(ot)” csatolható. Az „-ot” nem kell.

Geofrámia
Ezt így ne. Minden plusz építményes terv sztem alapban elvetendő az újjáépítés miatt.

A saját terveim - dió, pajzsroham, villámugrás, kirohanás, nyílzápor - tetszenek. :)

Lángrobbanás, Máguspalást, Győzelmi zászló, ezek is jók, általában az akciólapokkal könnyebb, azok egyirányú lapok, látszik rajuk, mit akarnak.

Az Élet dala
Nekem ez is bejön, vki elf-rajongó mondjon róla vmit! A kaller végleg a jelenben marad? Az elfeknél nincs olyan, hogy nem tudnak visszatérni (vagy ez csak Középföldén van)?



Aquir, a továbbjutásos hsz a te szubjektív álláspontod, vagy azok a tesztcsapat döntései?
Noire
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2011. ápr. 22., 13:25:07

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Noire » 2012. máj. 14., 09:32:01

Szép napot!

Hétfő, tehát újabb 15 terv:

Tűzszentély
DP: 1
Építmény
T/V:3/3,csatolhatóság bestia 2/ csapda 1
Kihozási feltétel: sogronita kalandozó irányítása
Ha a feltételt teljesítő kalandozó ordani, akkor helyszíne Ordan lesz és plusz építményként irányítható.
Ha a feltételt teljesítő kalandozó toroni, akkor helyszíne Toron lesz és kap egy dp-jelzőt.
[1mp, egykörbenegyszer] Játékosa kap 2 mp-t, amit csak tűzvarázslói varázslat akciólap létrehozásához költhet el. A fel nem használt MP-k a forduló végén elvesznek.

Gattaer
a Császárváros leghíresebb színháza, Helyszín: Toron, Shulur
DP: 5
Támadók: 1; Védők: 2;
Csatolhatóság: 3 Csapda
Kihozási feltétel: 3xSzínészet
[Állandó] Irányítójánál három épülethelyet foglal.
[Állandó] Ellene indított építmény bevétele manőver semmiképpen sem ingyenesíthető.
[Állandó] Színészet képzettséggel rendelkező kalandozók, küldetés megoldás feltétel teljesítésekor, bármilyen kaszttal helyettesíthetik sajátjukat. Ha Álcázás képzettséggel rendelkező kalandozó is van a csapatban, akkor bármilyen nevesített kalandozó feltételét teljesíthetik.

Alvunosi hőkutak
építmény
Völgyvidék, Alvunos
2dp
Tám/véd 5/5
Csapda/bestia 2/4
Felt: Alvunosi lap irányítása
Kihozási feltétele helyettesíthető 7 szintnyi tűzvarázsló irányításával
(Áll.) Tűzvarázslói varázslatok mp igénye 1-el csökken.
(Áll.) A helyszínén kialakult harcban minden védő használhat tűzvarázslói varázslat akciólapokat.

1 mp Párbajkódex
Tárgy
Raktárból csatolása 1mp kivéve, etikett képzettséggel rendelkező vagy bajvívó kalandozóhoz.
[áll, 1körben egyszer] Viselője harc manővert kezdeményezhet. A harc nyertesének Játékosa kap egy Dp-jelzőt.
[áll] Cselszövés, cselezés, méreg és varázslat akciólapok mp igénye eggyel nő manőverben.

1 MP Hűbéreskü
cselezés Fázis: Sor
Kaszt:Lovag, Paplovag
Létrehozó nem fordul el, ha legalább 5. alapszintű nevesített kalandozó.
Politika képzettséggel rendelkező kalandozó kasztmegkötéstől függetlenül használhatja.
Létrehozóhoz csatolható Kézből egy nevesített kalandozó lapot, mint csatlós.

Geofrámia
Tárgy 2 mp
Krad hívő kalandozó elforgatásával ingyen leidézhető. Jelenbe kerülésekor meg kell nevezni egy helyszínt.
[áll]Irányítója a megnevezett helyszínnel rendelkező küldetés lapokat plusz küldetésként hozhatja Játékba.
[áll] Feláldozható, ha egy olyan építmény kihozási feltételét teljesíti, amely rendelkezik a megnevezett helyszínnel. Az adott építményt plusz építményként irányítja játékosa.

1 mp Shugaru dió Nincs
ID: Pillanat AT: Tárgy F: Sor Sebzés: Nincs
Méreg
Játékosa paklijában tetszőleges számú Shugaru dió lehet, de nem haladhatja meg a pakliban levő kalandozó lapok számát.
(megszak) Raktárból csatolható játékosa célpont kalandozójához, aki ekkor éber helyzetbe fordul. 1 kalandozóhoz fordulónként 1 csatolható.
(állandó) Ha viselőjéhez a forduló során nem csatoltak Shugaru dió-t, a forduló végén véglegesen veszít annyi alapszintet, amennyi Shugaru dió van hozzácsatolva, melyek ekkor a Múltba kerülnek.

2 mp Pajzsroham Nincs
ID: Pillanat AT: Támadás F: Sor Sebzés: 1
Közelharci támadás, zúzás
+1 szint sebzést okoz mindegyik feltétel, ami létrehozójára teljesül kijátszásakor:
- Akadályozó csapat tagja.
- Aktuális szintje min. 3.
- Van csatolva hozzá pajzs.
- Csapatának nem egyetlen kalandozója.

2 mp Villámugrás Pap, Boszorkánymester
ID: Pillanat AT: Varázslat F: Harc Sebzés: 3
Villámmágia, Temészet szféra
Akkor idézhető le, ha létrehozója Sorban van, és Játékosa harcol. Létrehozója Játékosa csapatának tagja lesz teszőleges pozícióban, pihenő helyzetben, és célpont ellenséges frontember sebződik 3 szintet.

2 mp Kirohanás HARCOS, Bárd, HARCMŰVÉSZ, Paplovag
ID: Pillanat AT: Cselezés F: Sor Sebzés: Nincs
(megszak) Kijátszásának feltétele, hogy játékosának 1 toronyszintje van a Jelenben (nem szakíthat meg időfonalat). A játékos ingyenes ostrom manővert kezdeményezhet. Ha ez sikeres, a következő mp-kötött manőver joga is az övé.

X mp Nyílzápor Harcos, Fejvadász, SZERENCSEVADÁSZ
ID: Pillanat AT: Támadás F: Sor Sebzés: 2
Távtámadás
Játékosa a lap kijátszásakor X éber kalandozóját pihenő helyzetbe forgatja.
A Nyílzápor célpontjai sorban levő ellenséges kalandozók. Maximum X kalandozó lehet célpont.

0 MP Lángrobbanás
Sebzés: X Használó:Tűzvarázsló
Akció-típus:Cselezés
Időtartam: végleges
Fázis:sor
Csatolni kell a létrehozó kalandozóhoz, aki nem fordul el.
Ha létrehozója harc folyamán meghal, akkor az összes, a harcban résztvevő kalandozó X szintet sebződik. X= létrehozója alapszintjével.

1MP Máguspalást
ID: Végleges AT: Varázstárgy F: Sor S: N
Típus: Varázsköpeny
(állandó)Gyors hatásként leidézhető, és azonnal csatolható irányítójának egyik kalandozójához.
[(állandó, harci)] Viselőjére nem érvényesül a frontemberi büntető módosító.
[(állandó, harci)] Varázslat kijátszásakor viselője nem fordul el. Egy harcban egyszer alkalmazható.

1MP Győzelmi zászló
ID:Végleges AT:Tárgy F:Sor S:N
[(állandó)] Ha viselője sikeres egy sorelhagyó manőverben, akkor a Győzelmi zászlóra tenni kell egy DP-jelzőt. A DP-jelző 1 DP-t ad. Ez a jelző tulajdonsága.
[(harci, 1/kör)]Viselője csapatszintje annyival nő a harc végéig, amennyi DP-jelző van a Győzelmi zászlón.

6 MP Az Élet dala
IT: pillanat, Fázis: Sor, Bárd dalmágia
Irányítója bármely Múltban/Mélységben lévő célpont kalandozó lapot ingyen a Játékba hozhat.
Hatalomszóval rendelkező elf kasztmegkötéstől függetlenül használhatja hatalomszóként.
Ekkor a célpont a továbbiakban elf fajúnak is minősül és a következő laphatást kapja:
állandó Nem hat rá hatalomszó akciólap, kivéve, ha Játékosa úgy akarja.

Noire
Aquir
akinél van egy Hargash-Um szem
Hozzászólások: 244
Csatlakozott: 2009. dec. 03., 11:59:50

Re: Laptervező bajnokság - Praedarmon

HozzászólásSzerző: Aquir » 2012. máj. 14., 04:46:39

Noire írta:5MP Angyalgárdista
miért jó ez a lap?

5MP Haonwelli arénabajnok
Nagyon érdekes lkalandozó továbbot neki

3MP Goradon
nehezen hozza vissza az árát, nem túl erős.

Illyr-On Manare
a színesítőjének utalnia kéne arra hogy nem a hekka, hanem az ötödkori kalandozó a cél.
A lap szövetségesként sokkal elegánsabb lenne, illetve egy 10 manás kalandozónak tudnia kéne valamit.

Penerrya
Úgy ahogy van áttervezés, erre olyan kontrollt lehet csinálni ami erősebb mint Ramona.

Sion Dar

Háttércsere kell, Sion Diar egy Crantai Isten,lehet hogy bukott, de akkor is isten.


Lai-Felip Sichetti HARCOS-SZERENCSEVADÁSZ /Fejvadász-Tolvaj
Érdekes Lap az ötlet jó.

Talavrai testőr
Ingyen megmentem Sicchetit bármitől ezt ne.

12MP Akyir
ez nagyon gyenge

Százkarmú (nevesített)

[1/ford] Harc manővert kezdeményezhet. Ha a harc manőver sikeres,Éberen tér haza az ellenfélnek sérültbe kell forgatnia összes, Jelenben lévő nem nevesített kalandozóját és pihenő helyzetbe a nevesített kalandozóit.
Így van értelme. és továbbjutó

Anyr
továbbjutó

A Bukott Herceg
tetszik, de szinte biztos hogy túl erős, a hadúrnál erősebb az tuti.

Rejtőző Régens
Nagyon össztett és ritkán kerülne pakliba.

Ceremóniaterem
Tovább

Uralkodói palota; toronyszint; KP:20
4 fal sok, de továbbot neki

Noire írta:Hölgyek, urak:

Pszi-mester
Jó lap, de o-ért gyors hatásként ne öljünk , de nálam fix továbbjutó.

Impernis Medior
nem érzem létjogosultsdágát

6MP Az inváziós flotta inkvizítora
Sorból sorba tudsz ölni, és igen gyorsan. Aljas :D

Di'Maremi harcmester
Sztem ez nagyon erős, én ezt ebben a formában nem engedném tovább.Legalább mp-költsége lenne a másolásnak.

5MP Felföldi hóhérpoéta
Ez király.Továbbengedném.

Az El dzsiah
Valami még kell rá mert jelen pillanatban gyengus.


6MP Khea'Khintalas magiszter
nem rossz, talán picit drága, de továbbjuttatnám

4MP Elkárhozott hős
Ez broken, nem kicsit nagyon.
Az jutott eszembe hogy 4 véreső, 4 vérzivatar, 8-12 visszafordító hatás, és a 2. KÖRBEN KIKAPTÁL.
De Igazából ezt a lapot bárhogy megölöm, bármilyen pakliban.Abszolút nem támogatom.

Császári főépítész
nem rossz

5MP Pyarroni kartográfus
Sztem ez gyenge.

3MP Erioni uzsorás
Nagyon érdekes lap, továbbengedném.

Torof Miigan 10 MP 5-ös szint
ahhoz képest hogy ki volt gyenge, heroikus alak a magus irodalomban, sztem ennél jóval erősebbnek kéne lennie.
(nem gondolom azt hogy most használhatatlan) továbbjutó

Tengeri vadász 5MP 3-as szint
ez egy átlagos lap, de nem ultra

Yllinori sólyom felderítő 6MP 4-es szint
sztem ez gyenge, és szerelésre se látok igazén jó alternatívát.

5MP El sobirai emberrabló
ez marha jó tobábbengedném


Noire
Csak kétféleképpen élheted az életed. Vagy abban hiszel, a világon semmi sem varázslat. Vagy pedig abban, hogy a világon minden varázslat.
Albert Einstein

aquir.1234@gmail.com
06-70-231-9347
skype:aquir.1
Andras
Hozzászólások: 1112
Csatlakozott: 2009. dec. 18., 18:10:20

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Andras » 2012. máj. 08., 18:10:40

Akkor szimplán félreolvastam. Valamiért úgy értelmeztem, hogy összesen. De akkor javasolom, hogy úgy legyen ráírva, hogy összesen 8, mert a rajta kívül megfogalmazást nem csak én szoktam benézni, illetve jobb elkerülni azokat a kérdéseket, hogy mi van akkor ha több ilyet irányítasz, akkor egyik sem számít be...
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2012. máj. 08., 16:09:20

A sorsfordulathoz és napszálltához kötődő győzelmek mindig nagyon bosszantóak (legalábbis számomra), nem szeretném, ha túlnyomórészt megszak. hatásokból állna a játék. Gringo te is írtad valamivel kapcsolatban, hogy túl sok ilyen van.

A lapterven az áll, hogy "rajta kívül 7 torony". Ezért rajta kívül +2-vel indul és 5-öt kell építeni. Lehet, hogy ti másként próbáltátok, de felírva így van, ebből tudok kiindulni. A kör végi győzelem miatt az ostromlók ellen kiszolgáltatott, de ez nem baj. Viszont kéne rá a kezdő toronyszint megkötés, hogy ne lehessen dógot /lóurat másoló gobbóval megszakban kitenni.
Andras
Hozzászólások: 1112
Csatlakozott: 2009. dec. 18., 18:10:20

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Andras » 2012. máj. 08., 12:07:01

"sorsfordulatos témához: akkor szerintem nem lenne gáz, hogyha úgy működne mint a kráni eldobós képességek, vagyis kellene egy példány a jelenben. szerintetek?"

Szerintem nem. Pl a Darton szentély miatt a Shajauroshoz hasonló kombók esélye nagyban megnőne. Sajnos a teszt azt mutatta, hogy a Sorsfordulat hatásokkal nagyon vigyázni kell, mert elszállhatnak.
Gringo
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2012. feb. 08., 19:53:28

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Gringo » 2012. máj. 08., 09:38:10

sorsfordulatos témához: akkor szerintem nem lenne gáz, hogyha úgy működne mint a kráni eldobós képességek, vagyis kellene egy példány a jelenben. szerintetek?

toronyszintes dolog: szerintem így is simán erős lenne. egy akadálylapoktól hemzsegő pakli simán kibekkeli, nem beszélve arról hogy akik nem ostromra játszanak, rengeteg hátránnyal indítanak. alternatív győzelemnek legyen inkább sok megoldott küldetés (nem kincs). mostanában amúgy is alig old valaki olyat.
Andras
Hozzászólások: 1112
Csatlakozott: 2009. dec. 18., 18:10:20

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Andras » 2012. máj. 08., 08:05:33

nem 5-öt, hanem 4-et kell építeni. Ha semmi mást nem csinálok, mint trónteremmel kezdek, van a pakliban vendégszoba, akkor pontból is ki fog jönni. Nyilván sok akadálylap és sorsfordulat is lesz a pakliban. Az ellenfélnek valószínűleg lesz lehetősége egy vagy két ostrommal próbálkoznia függően attól mennyi sorsfordulatot húztam, de nem érzek ebben túl sok interakciót.

Nem azt mondom, hogy verhetetlen, de azt állítom, hogy kombó nélkül, nagyon egyszerű alternatív nyerés. Márpedig az alternatív nyeréseknek nem az volt eddig az ismérvük, hogy kombó nélkül egyszerűen és gyorsan történjenek.

Egyik szerelési javaslat, hogy ne azonnal nyerjen, hanem a forduló végén. Ekkor nem függ a sorsfordulatoktól az interakció.

És akkor már át is térek a Sorsfordulatra: Mint a fenti példából látszik, sok kombónál tekintettel kell lenni rá. Nem hinném, hogy átmenne teszten semlegesíthetetlen sorsfordulat. Akkor sem, ha 1 mp-be kerülne. 8 sorsfordulat egészen új dimenzióba helyezne egy csomó paklit.
Kapanyanyimonyok
Hozzászólások: 389
Csatlakozott: 2010. dec. 23., 13:08:13

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Kapanyanyimonyok » 2012. máj. 08., 05:07:38

Egyébként hogyan lehet 2 kör alatt 5 tornyot építeni "stabilan"?
Másrészt, miért baj, ha tud 2 kör alatt nyerni - ez manapság nem ritka.
A toronnyal nyerést ettől függetlenül a múlt heti neves törpére / a toroni építészre raknám.
Gringo
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2012. feb. 08., 19:53:28

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Gringo » 2012. máj. 07., 21:12:18

Sziasztok!

egy két meglátás a lapokhhoz:

Angyalgárdista:

szegény angyalgárdisták eddig nem sok sikert arattak a kártyában, sajnos ez sem tűnik elsőre erősnek. az a baj vele hogy ma már minden akadály 3-4 manákba kerül, így semmi értelme a képességének. Ebben a formában egy gyakorinak vagy átlagosnak tudnám elképzelni. amit javaslok:
"sor elhagyásakor a csapatába kerül két jelző lovag (a 3 szintes), akiket a manőver végén fel kell áldozni és nem számítanak bele a csapatszintbe."
így sem a legerősebb, de így már lehetne kezdeni vele valamit.

Haonwelli arénabajnok:

nekem tetszik ez a hatás, csak megint az a bajom vele hogy nagyon nehezen fog létrejönni. második, tiltó képességét elhagynám, úgy sem tud max csak 4-et sebezni első körben (nem néztem végig az akciókat, lehet csak 3-t), egy nagyobb kalandozóval nem tud mit kezdeni, a kicsit meg úgy sem jelentenek rá veszélyt. valamit kéne még neki adni. plusz alapszint, plusz visszaforgás harcban, talán elég lenne.

Goradon:

ez is érdekes, és hangulatos is. csak itt is az a baj hogy nagyon lassan hozza vissza az árát. mivel sérültbe fordul nagyon lassú. legyen 2 mana és forduljon pihenőbe. gondolj a píarroni adeptusra. azt sem használja senki, pedig annál nincs is helyrajzi megkötés.

Illyr-On Manare:

télyleg aggályos, de szerintem kell már valami plusz azért mert nevesített. szerintem nagyon is jó ötlet, csak azt kell ráírni, hogy:
"képesség feltétele egy Illyr-On Manare lap kézből eldobása, ekkor..."
esetleg ha nagyon durva, lehetne neki adni 1 mp-t költséget is, mint a morgena papnőnek.

Penerrya:

veszélyes, de nekem tetszik.

Sion Dar:

ez is bejön

Lai-Felip Sichetti:

kicsit tényleg olcsó...

Talavrai testőr:
tetszik. pont jó.

Akyir:
hangulatos, nekem bejön. Talán második képességének adnék költséget, amit le lehetne vonni az mp-értékéből.

Százkarmú:

erős, hangulatos, mi kell még?

Anyr:
valamit tudjon még ezen kívül, egyrészt így gyenge, meg azért egy anyrt ennél befolyásolóbb hatásúnak érzek.

A Bukott Herceg:
hát nem is tudom. olyan specifikus az összes képessége. tényleg sok a szöveg, de nem tudom melyiket hagynám el. ez most nem fogott meg.

Rejtőző Régens :

második képessége legyen sak simán: semlegesít egy hatalomszót. és kell még rá valahogy szövipontot rakni, mer így nem fog tudni elfet lerakni. esetleg meg valami érdekesebb hatás.próbálnék helyette valami mást hatást.

Ceremóniaterem:
a 4 építmény broken a sok dp miatt. esetleg ha nem adna dp-t. de úgy meg mire lenne jó?

Uralkodói palota:
ahogy András mondta. talán epítmény laptípusban is elgondolkodnék.
Andras
Hozzászólások: 1112
Csatlakozott: 2009. dec. 18., 18:10:20

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Andras » 2012. máj. 07., 09:36:34

"Ceremóniaterem
Fal:1
KP:25
Nyílt lap
Minden hozzá csatolt lap Nyílt lap.
(állandó)Irányítója 4 építményt irányíthat."

Szerintem ez broken és nem menne át teszten. Ja ,és KP nem kell rá.

Uralkodói palota; toronyszint; KP:20
Fal:4
Nyílt lap
Ha rajta kívül legalább 7 toronyszinted van játékban azonnal megnyered a játékot.
(állandó, megszakító) Célpont nyílttá tett toronyszintet rejtetté teheti játékosa. Használata után elveszti ezt a képességét."

Ez is broken. Több oldalról is:
- 7 tsz szerintem túl könnyen összehozható. második körre stabilan megvan, ha csak erre megyek rá.
- 4-es fal hátrány nélkül, illetve előnnyel nem esélyes, hogy átmegy teszten.
- Aktivizálást igénylő képessége önmagában is elég erős, ha semmi mást nem tudna, csak ezt és lenne 2-es fala, már annak is lenne értelme!
Andras
Hozzászólások: 1112
Csatlakozott: 2009. dec. 18., 18:10:20

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Andras » 2012. máj. 07., 09:31:52

"Rejtőző Régens
Egy kiirtott nép utolsó tagja.
Kijátszási feltétel: Nevesített elf irányítása
Szövetségpont: 6
Ha az ellenfél irányít aquirt, kijátszási feltétele nélkül leidézhető.
[(állandó)]Ha egy aquir elhagyja a Jelent, kap egy szövetségpontot.
[(XSZP, állandó, semlegesítő)]Semlegesít célpont hatalomszót, ha a hatalomszó létrehozója nem fizeti ki újra a hatalomszót. X = a hatalomszó MP értéke. Ha így semlegesít egy hatalomszót, a létrehozó elfordul, és a forduló végéig nem forgatható éber helyzetbe.
[(10SZP, 1/kör)]Irányítója ingyen leidézhet egy elfet."

Ezen nagyon sok az a szöveg, ami szinte sosem fog számítani. Nagyon gyakran csak a következő számítana:

Rejtőző Régens Kijátszási feltétel: Nincs
[(XSZP, állandó, semlegesítő)] Semlegesít célpont hatalomszót.
Andras
Hozzászólások: 1112
Csatlakozott: 2009. dec. 18., 18:10:20

Re: Laptervező bajnokság - Noire

HozzászólásSzerző: Andras » 2012. máj. 07., 09:28:34

"Lai-Felip Sichetti HARCOS-SZERENCSEVADÁSZ /Fejvadász-Tolvaj
Talavrai, a Csodaműves klán leendő ura
4Mana, 4szint, káosz jellem, pszi
f: 9, a:7, m8:
Hajózás, Taktika, lopózás
Kézből MP-kötött manőverként Múltba dobható. Ekkor játékosa előkereshet egy Sichetti nevű kalandozólapot és kezébe veheti. A jövő paklit ezután meg kell keverni.
[áll] Nem vehet részt kezdeményezőként sorelhagyó manőverben.
[áll, harci] Aktivizálás feltétele egy talavrai kalandozó eldobása, semlegesít egy Lai-Felip Sichettit célzó támadás akciólapot, vagy célpont sebzés forrás 1-gyel kevesebbet sebez rajta.
[ismételhető, 1mana] Elveszti az összes képességét a forduló végéig "

Ezt úgy ahogy van nem javasolom. Általában azt a szabályt követem, hogy ha egy laptervvel 1-nél több baj van, akkot egyszerűbb újat kitalálni, mint szerelni. Ez alulárazott, laphatása nem működik (nincs Sichetti nevű lap, csak pl. Briar Sichetti van), túl sok a szöveg a lapon, és a kereséssek óvatosan kell bánni.