1112 találat

Szerző: Andras
2014. aug. 10., 10:39:40
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

"Harcban kalandozóm 5 szintet sebez az ellen 4. szintű kalandozóján. Támadás akciólap kirakva, támadás ledobva. Ellenfelem sorból kijátszik egy Eltörlés akciólapot amivel semlegesíti saját próféciák kora lapját, majd kikeres egy gyógyítást és azt felhasználva megmenti a kalandozóját. Ez így műk...
Szerző: Andras
2014. aug. 03., 16:29:55
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

"A Gladiátor aréna képességével kezdeményezett harcnak mi a helyszíne? Maga az építmény, vagy ebben az esetben nincs helyszíne?"

Válasz: Nem az építmény. Van helyszíne, de annak nincs tulajdonsága, és csak a harc idejére létezik.
Szerző: Andras
2014. júl. 28., 08:39:03
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

"Azt szeretném megkérdezni, hogy a pl. Határerőd, Hűbébirtok kiépítése, Jogos örökség megkaparintása, Végvár bevétele, Dromedár... stb. típusú képességek (miszerint valamilyen manőverből éberen tér vissza a kalandozó), akkor is érvényesülnek, ha a kalandozó a manőver során megsérül?" Válas...
Szerző: Andras
2014. júl. 27., 07:09:01
Fórum: Párszemközt
Téma: Torozon tavernája
Válaszok: 556
Megtekintve: 142196

Re: Torozon tavernája

Nyilván, ugyanaz a szervezőjük.
Szerző: Andras
2014. júl. 26., 14:47:07
Fórum: Párszemközt
Téma: Torozon tavernája
Válaszok: 556
Megtekintve: 142196

Re: Torozon tavernája

Írtam a szervezőknek, remélem hamarosan megkapom.
Szerző: Andras
2014. júl. 25., 12:13:58
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

"A Tisztelendő Anya második képessége állandó vagy aktivizálást igénylő képesség? Ha állandó akkor leidézésekor meghal? Ha nem hal meg, miért nem? "[[állandó]] Irányítója Múltjából MP fizetés nélkül leidézhet egy Boszorkány varázslat akciólapot, melynek létrehozója egy Tisztelendő anya. A ...
Szerző: Andras
2014. júl. 20., 14:44:04
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

"- Ha a kőhajítást (Ha leidézője sikeres támadásdobást tesz a Kőhajításra, akkor a harc végén játékosa visszaveheti Kezébe. 11, vagy nagyobb Fizikumú kalandozó Sorban is leidézheti Sorban levő kalandozót célozva. ) Sorból használják és sikeres a támadódobás akkor is vissza lehet venni kézbe?&qu...
Szerző: Andras
2014. júl. 17., 08:07:59
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

"A félévzárón felmerült egy kérdés, hogy az éppen megoldott kincs felszerelést megsemmisítheti-e a VHGY? A pro érv az volt, hogy ingyen idézzük le ilyenkor - ilyet a szabály nem mond, de többen emlékeztek rá, hogy így játsszák sokan sok helyen. A kontra érv az volt, hogy nincs olyan lépés, a ki...
Szerző: Andras
2014. júl. 01., 10:09:22
Fórum: Laptervező bajnokság
Téma: Lapötletek
Válaszok: 596
Megtekintve: 116425

Re: Lapötletek

@Temető: Nyilván lehet gyengíteni, de Dani felvetése is jogos. @Lókupec: Messze túlmutat a hangulatterven. Kezdjük úgy, hogy legyen 3 mana az ára, és javasolnám a szövegének drasztikus lerövidítését. Melyik része a képességének az, amelyik igazán fontos neked? @Nagyhatalmi egyezmény: Át kellene nézn...
Szerző: Andras
2014. jún. 24., 17:25:50
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

"- Fehér Kobra "Ha az ellenfél lapot dob Kezéből Múltjába, akkor Jövő paklija tetejéről is ugyanennyi lapot Múlt paklijába kell tennie." képessége a lapdobás fázisra is érvényes?" Válasz: Igen. "- Fehér Kobra "Leidézése után Jelenbe kerülésekor célpont ellenfélnek annyi...
Szerző: Andras
2014. jún. 15., 10:26:15
Fórum: Laptervező bajnokság
Téma: Lapötletek
Válaszok: 596
Megtekintve: 116425

Re: Lapötletek

Elfeledett hősök temetője Toronyszint Fal: 3 Nyílt lap Csak legalsó toronyszint lehet. 1MP: A képesség aktivizálásának feltételeként fel kell áldozni. Ekkor annyi Zombi kerül irányítója sorába, amennyi a toronyszint fala volt. Ennél élnék a megalapozott gyanúval, hogy túl erős. Új hullámon első kör...
Szerző: Andras
2014. jún. 10., 14:05:55
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

"A "játékosa paklijában nem lehet másik erőforrás" hatás a cserepakliba tételt is blokkolja? Pl jövő pakliban shaka'torr, cserepakliban kiválasztott akarata lehet e párhuzamosan?" Válasz: A cserepakliban lehet. "Irányítok egy termékenységbáványt rajta 6+ szöv-ponttal. A felf...
Szerző: Andras
2014. jún. 02., 13:15:49
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

"Gerum Olofra egyik képessége szerint a harc után csapatának tagjairól lekerül az összes sebzés. Ez mit jelent pontosan? A sebzett kalandozók is pihenő helyzetben mennek vissza a sorukba, miután véget ért a harc?" Válasz: Azt is jelenti, hogy pihenőben kerülnek vissza, meg azt is, hogy nem...
Szerző: Andras
2014. jún. 02., 09:47:37
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

"Ha leidézek egy Inkvizítort (u0074), és csatolok hozzá egy Jelenben lévő Aranyhölgyet ( 0868) akkor húzhatok lapot az Aranyhölgy első képessége miatt?"

Válasz: Nem.
Szerző: Andras
2014. máj. 29., 20:16:36
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

"Hogyan csökken az Ostromerőd fala, ha egy olyan lapot dobok el, amin a sebzés értéknél: A, 2+2 (tehát összeg) B, 1-4 (tehát intervallum) C, X (tehát változó) szerepel?" Válasz: A sebzésben lévő számokat összeadod. 2+2-nél 4-gyel csökkent, 1-4-nél 5-tel csökkent, X-nél nem csökkent. "...
Szerző: Andras
2014. máj. 13., 14:49:19
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

Az Ellana- akarata mire érvényes pontosan? Pl.: El Dzsiah eseménylap a kalandozókra hat, de a kalandozók irányítója dönt, hogy kit mentesít a sebzése alól. Véd ez ellen az eseménylap ellen a Ellana- akarata, vagy sem? Nem igazán tudom, hogyan is kell pontosan értelmezni ezt az lapot. Válasz: Nem érv...
Szerző: Andras
2014. ápr. 19., 18:45:36
Fórum: Versenyek
Téma: Füzeasabony
Válaszok: 100
Megtekintve: 26704

Re: Füzeasabony - Alans

EwiL száma 1366. Azt használd.
Szerző: Andras
2014. ápr. 17., 18:29:14
Fórum: Kezdőknek
Téma: Hol/hogyan/kivel játszhatok
Válaszok: 74
Megtekintve: 26309

Re: Hol/hogyan/kivel játszhatok

Szia,

Tudomásom szerint Nyíregyházán vannak játékosok, akik rendszeresen összejönnek, és versenyt is tartanak. Például Április 20-án is lesz egy ilyen csörte.
Szerző: Andras
2014. ápr. 13., 14:31:29
Fórum: Laptervező bajnokság
Téma: Lapötletek
Válaszok: 596
Megtekintve: 116425

Re: Lapötletek

A tapasztalatom az, hogy a játékosok nem szeretik ha egy lap csak egy másik lap mellett értelmes. Ezt szerintem akkor sem szeretik, ha az adott lap népszerű, és jó. Szóval...
Szerző: Andras
2014. ápr. 12., 11:47:50
Fórum: Laptervező bajnokság
Téma: Lapötletek
Válaszok: 596
Megtekintve: 116425

Re: Lapötletek

viewtopic.php?f=4&t=4 A fenti topicban felmerült a Gyógyital használhatóbbá tétele. Namost az errata az esetek döntő többségében nem erre való, de leírom, hogy most hogyan terveznék meg egy gyógyital jellegű lapot, ha valamilyen ok miatt egy új kiegészítőben, vagy ultra soron erre lenne szükség....
Szerző: Andras
2014. ápr. 12., 11:41:54
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

Ha 2 harc oltárát irányítok összeadódik képességük vagy továbbra is csak 1 -el módosíthatok dobást? "[⊗] Irányítója minden támadásdobást utólag 1-gyel módosíthat. (Ellenfélét is.) " Válasz: Összeadódnak. Hiszen nem zárják ki egymás érvényesülését. Ha csata előtt elnyomok egy elemi sötétet,...
Szerző: Andras
2014. ápr. 06., 14:57:46
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

"Passz-passz után lehet-e gyors hatással élni? (pl "ok, akkor még egy sorsfordulat, jöhet a kör")" Válasz: A manőverek fázisában nem lehet. Két passz után vége ugyanis a manőverek fázisának, és a forduló zárása fázisa következik. Ott olyan hatással lehet élni, amit a forduló zárá...
Szerző: Andras
2014. ápr. 05., 17:22:47
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

"Ha ellenfelem védettből varázslat akciólapot játszik ki csata közben és én vakítással átrendezem a hadrendjét úgy, hogy az adott kalandozó frontember legyen, akkor kétszeres manát kell kifizetni a varázslatért vagy nem? " Válasz: Nem, mert már leidézte és kifizette. "Ellenfelem csapa...
Szerző: Andras
2014. márc. 29., 09:52:52
Fórum: Párszemközt
Téma: Torozon tavernája
Válaszok: 556
Megtekintve: 142196

Re: Torozon tavernája

Még tervezés alatt, Május 10 nincs a jelöltek között, a hónap második felében várható.
Szerző: Andras
2014. márc. 01., 18:46:58
Fórum: Párszemközt
Téma: Torozon tavernája
Válaszok: 556
Megtekintve: 142196

Re: Torozon tavernája

A jellemzőket egyesével kell hozzáadni, nincs rá automatizmus. Ezért arra számítok, hogy az nem megbízható. mindenesetre jelentsétek nyugodtan, és javítom ennek megfelelően. A szabad szavas keresőnek viszont megvan az az előnye, hogy a lapon lévő szövegben keres, és az minden esetben meg van adva, í...
Szerző: Andras
2014. márc. 01., 16:25:35
Fórum: Párszemközt
Téma: Torozon tavernája
Válaszok: 556
Megtekintve: 142196

Re: Torozon tavernája

Amúgy máshogy is lehet szűrni ilyenekre. Pl beírod a "csatlós" szót a szabad szavas keresésbe, és kiveszed a lapnevet, színesítőt a keresési feltételből, és csak a képességmezőt hagyod meg. (És azok mellett beklattyolva hagyod, hogy új hullám, mert ott jöttek csak ki.) Erre a keresési felt...
Szerző: Andras
2014. feb. 28., 19:12:19
Fórum: Laptervező bajnokság
Téma: Lapötletek
Válaszok: 596
Megtekintve: 116425

Re: Lapötletek

Szerintem a két hatás az két lapra való, nem ugyanarra. Azért a laphatást vettem le róla, mert a másik jobban illeszkedett ahhoz, ami nekem a lapról eszembe jutott.
Szóval a válaszom a kérdésedre, hogy tetszik, de nem ezen a lapon.
Szerző: Andras
2014. feb. 28., 19:10:07
Fórum: Párszemközt
Téma: Torozon tavernája
Válaszok: 556
Megtekintve: 142196

Re: Torozon tavernája

Mit szólnál ahhoz ha fent lenne a honlapon egy cikkben?
Szerző: Andras
2014. feb. 27., 08:16:31
Fórum: Laptervező bajnokság
Téma: Lapötletek
Válaszok: 596
Megtekintve: 116425

Re: Lapötletek

3MP Révedő táltos Nomád sámán PAP-Pap, 1. szint, Káosz jellem, Szférák: Halál, Természet F:5, A:8, M:7, Démonológia, Herbalizmus, Időjóslás Gyors hatásként leidézhető. Ekkor célpont játékosa múltjában lévő pillanat időtartamú akciólap Múltidézést kap a forduló végéig. [(szellem képesség 2 fordulóig...
Szerző: Andras
2014. feb. 27., 08:13:59
Fórum: Laptervező bajnokság
Téma: Lapötletek
Válaszok: 596
Megtekintve: 116425

Re: Lapötletek

0MP Forradalmak kora Típus: Korszak Időtartam: Végleges [(1/kör, állandó)]Aktivizálásának feltétele: játékosa irányítja a legtöbb kalandozót. A következő manőver alkalmazásának lehetősége az játékosé. Nem szakíthat meg manővert. Ehhez hasonló lapot teszteltem korábban, és biztosan állíthatom, hogy ...
Szerző: Andras
2014. feb. 23., 15:41:23
Fórum: Laptervező bajnokság
Téma: Lapötletek
Válaszok: 596
Megtekintve: 116425

Re: Lapötletek

Hasonlóság kora - 1 MP eseménylap - korszak A játék elején a jövő pakliból kikereshető és a jelenbe tehető (Az MP igényét ekkor is ki kell fizetni) MP igénye 1-el csökken, ha a játékos nem irányít nyílt toronyszintet és építményt (állandó) Ha egy képesség aktivizálásához egy adott nevű lapot kell e...
Szerző: Andras
2014. jan. 03., 22:59:42
Fórum: Laptervező bajnokság
Téma: Lapötletek
Válaszok: 596
Megtekintve: 116425

Re: Lapötletek

Ez most azt csinálja, hogy keress ki egy tetszőleges kalandozót. (És néha ki tud keresni további kalandozót is.)
Nem gondolod, hogy túl erős?
Szerző: Andras
2014. jan. 03., 15:49:46
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

"Volt egy szabálymódosítás az IT kieg megjelenésekor, ami azt tartalmazta, hogy ha egy kalandozó külső síkról kerül a jelenbe, az úgy kerül a jelenbe, mintha most idézték volna le (2013.03.30-án megjelent cikk). Mai nap (2014.01.03) a teljes szabályrendszert külső sík kulcsszóra rákeresve 2x vé...
Szerző: Andras
2014. jan. 02., 23:56:02
Fórum: Laptervező bajnokság
Téma: Lapötletek
Válaszok: 596
Megtekintve: 116425

Re: Lapötletek

"állandó Csak olyan pakliba tehető, amelyben minden kalandozó hovatartozása megegyezik." Korábban ki lett fejtve, hogy pakliból működő laphatás nem lesz kiadva a jövőben. Ott le is volt írva az indoklás. (Röviden: Kontrol félreérthetőség, feledékenység esély, és némi szabálynehezítés okán.)
Szerző: Andras
2013. dec. 10., 18:49:42
Fórum: Párszemközt
Téma: Laplista
Válaszok: 114
Megtekintve: 30346

Re: Laplista

pl összes ÚH-s varázslóhasználó varázslat, stb)? Nekem sikerült 1 percen belül, a következő lépésekkel: 1. akciólap közötti keresés kiválasztása 2. belemenni a kiegekbe, ott megszüntetni az összes kijelölését, és kijelölni az ÚH-t a bal felső sarokban. 3. belemenni a típusba, megszüntetni az összes ...
Szerző: Andras
2013. dec. 07., 19:48:23
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

Korrekció: Tang nem is sebződik az ostromverő bozóttól. (A válasz többi része helyes.)
Szerző: Andras
2013. dec. 06., 10:33:04
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

"Káosz-Ouddaka hífharr csak akkor alkalmazhatja a képességét ha nincs a jövőben lap? Vagy mivel nem a feltétele az képessége érvényesülésének, akkor is használhatja ha van lap a jövőjében, és ekkor csak a képessége második fele érvényesül?" Válasz: A képesség nem aktivizálást igénylő, hane...
Szerző: Andras
2013. dec. 05., 09:41:17
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

"Mi történik, ha Fehér Tang ellen Ostromverő bozótot aktivizálok amikor egyedül van a csapatban?" Válasz: A Tang sebződik 1 szintet, és véget ér a sorelhagyó manőver. A Tang képessége idézem: " Eseménylap és akadálylap nem hat rá, kivéve, ha irányítója úgy akarja." Tehát magát vé...
Szerző: Andras
2013. dec. 05., 09:32:44
Fórum: Szabályok
Téma: Kérdések
Válaszok: 485
Megtekintve: 119399

Re: Kérdések

Kettő kérdésem lenne: - Fehér Tangra most akkor mely akadálylapok hatnak és melyek nem, mert a helyzet kezd komikus lenni. Lassan mionden lapra rá lehet sütni, hogy a környezetre hat, és nem a kalandozóra, így értelmét veszti a képessége. Erre jó példa az ostromverő bozót, legutóbbi versenyen hatot...
Szerző: Andras
2013. nov. 26., 17:42:21
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

Kérdés: "Kalandozót idézek, és gyors hatásként leidézek és csatolok hozzá egy Zauderbőr palástot. Az így kapott kalandozó teljesítheti-e a Ngaur Draugroth szövetséges feltételét? (Ha igen/nem akkor) miért?" Válasz: Igen, lerakhatod Ngaurt, mert idéztél le kalandozót, akire igaz, hogy ork. ...
Szerző: Andras
2013. nov. 05., 18:38:41
Fórum: Laptervező bajnokság
Téma: Lapötletek
Válaszok: 596
Megtekintve: 116425

Re: Lapötletek

A boszorkánykörre számtalan érdekes lapterv született, de eddig mindegyik elakadt. A lappal kapcsolatos legtöbb probléma szerintem abból adódik, hogy varázslat jellege miatt leginkább akciólapnak képzeli el az ember, viszont a mechanikája alapján sokkal jobban illene az építmény illetve szövetséges ...
Szerző: Andras
2013. nov. 04., 11:49:58
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

Velias kapcsán: Egy az egy elleni játékban nincs különbség aközött, hogy az egyik játékos nyer, vagy a másik játékos veszít.
Szerző: Andras
2013. okt. 28., 21:03:39
Fórum: Szabályok
Téma: Válaszok
Válaszok: 236
Megtekintve: 64092

Re: Válaszok

"Kérdés: Athalay csarnokkal fizethető-e expedíció MP igénye?"

Válasz: Nem, mert ott nem a küldetésért fizetsz, hanem az expedícióért.
Szerző: Andras
2013. okt. 24., 19:19:23
Fórum: Laptervező bajnokság
Téma: Lapötletek
Válaszok: 596
Megtekintve: 116425

Re: Lapötletek

Síkkapuk csarnok Fal:2 A képesség aktivizálásának feltétele, hogy rejtett lap legyen. MP-kötött manőverként véglegesen nyílttá tehető. Ekkor Játékosa kikereshet Jövő paklijából egy külső síkkal rendelkező legalább 4 alapszintű kalandozólapot . Ha így, végletekig leegyszerűsítjük még így is tuti játs...
Szerző: Andras
2013. okt. 23., 08:01:40
Fórum: Laptervező bajnokság
Téma: Lapötletek
Válaszok: 596
Megtekintve: 116425

Re: Lapötletek

András: szerintem, így csak lesz egy 0 mp-s kriged a külső síkon és te következel. Ez miért broken? Illetve a szint nem lecserélhető, így max egy kriged lesz fixen. Két vonalon 1. Áldozótőr kontrol, fixen nagyon sok gy-jelző. Kezdő toronyszintem lenne ez, meg déli kapu, és deckben lenne mindegyikbő...
Szerző: Andras
2013. okt. 22., 18:09:48
Fórum: Laptervező bajnokság
Téma: Lapötletek
Válaszok: 596
Megtekintve: 116425

Re: Lapötletek

"Síkkapuk csarnok Fal:2 A képesség aktivizálásának feltétele, hogy rejtett lap legyen. MP-kötött manőverként véglegesen nyílttá tehető. Ekkor Játékosa kikereshet Jövő paklijából egy külső síkkal rendelkező lapot, amit azzonal leidézhet. Ha így tesz, akkor a következő mp- kötött manőver joga a J...
Szerző: Andras
2013. okt. 18., 16:33:10
Fórum: Laptervező bajnokság
Téma: Lapötletek
Válaszok: 596
Megtekintve: 116425

Re: Lapötletek

"forduló végéig kerül egy gyengeségjelző." A legújabb laptervezési elvek szerint a jelzők mind véglegesek és nem forduló időtartamúak. Tehát a fenti szöveg vagy legyen végleges gyengeség-jelző osztó, vagy csökkentsen alapképességet a forduló végéig. A rohanó és lassuló időt páros esetében ...
Szerző: Andras
2013. okt. 17., 12:07:13
Fórum: Caput Draconis bölcsességei (a Jövőről)
Téma: Jövő
Válaszok: 312
Megtekintve: 84564

Re: Jövő

Köszönöm mindazoknak, akik a szombati verseny gördülékeny lebonyolításához hozzájárultak!
Szerző: Andras
2013. okt. 15., 17:13:40
Fórum: Laptervező bajnokság
Téma: Lapötletek
Válaszok: 596
Megtekintve: 116425

Re: Lapötletek

Én olyat nem írnék rá semmire, hogy "nem halhat meg". Ugyanis a képesség/laphatás felülbírálás szabályát, valamint a sokfajta lapokat ismerve tuti lesz olyan helyzet, ahol mégis meghal, mert valami felülbírálja a képességet. Szóval ez csak csalódást szül, és sosem lesz teljesen igaz állítá...
Szerző: Andras
2013. okt. 14., 15:26:32
Fórum: Versenyek
Téma: Kaposvár - Anon
Válaszok: 0
Megtekintve: 1654

Kaposvár - Anon

Új helyszín.

Ugrás a részletes kereséshez